Maksamakkarakeitto??!!? Hyi yrjö! Mikä tämä maksamakkarakeittohömötys on?
Kommentit (53)
Pitää ehdottomasti keittää maitoon, muuten ei auta krapulaan. Voi pakastaa, oikeastaan vain paranee pakastettaessa.
Oikea resepti löytyy tästä linkistä:
https://www.vauva.fi/keskustelu/2977384/helppoja-ja-nopeita-lounaitaval…
Vierailija kirjoitti:
Mikälainen vaja kki pitää olla, ettei tunnista jotain näin selvää trollausta?
Minä olen sellainen vajak ki näköjään. Voi nolous sentään. Oikeasti luulin, että olitte tosissanne ja nyt mua naurattaa täällä :D Ryhdyin jo miettimään milloin testais tuota herkkua.
Vajak ki on muuten kielletty sana täällä. Aika erikoista.
Ikinä kuullutkaan, en voi käsittää... Olisiko tämä joku odottavien äitien raudansaannin turvaamiseksi keksitty keitto, tai joku muu nykyään muodissa olevan ferritiinin kohottamisjuttu. En aio kokeilla.
Krapularuokaa kai pääasiassa. Aika harva tuota varmaan muuten tekee.
Alko tehä mieli maksamakkaralla päällystettyjä ruisleipiä.
Kohtuus kaikessa kirjoitti:
Tämä ketju on trollausta. Jokaisella on oma makunsa ja toisen herkku voi olla toisen mielestä yrjöttävää. Ajatellaan vaikka ostereita, simpukoita, etanoita. . .
Niin, ja trollauksestakin näkyy aloittajan sivistymättömyys: Kasvatukseen kuuluu jo pienelle lapselle opettaa, ettei mistään ruoasta saa sanoa yök tai yrjö, vaan sanotaan EI KIITOS.
Vierailija kirjoitti:
Makkarakalakeitto.
Tympee Huttusen herkku
Ei tuota keittoa ole olemassakaan. Maksamakkara liukenee sekaan välittömästi. Tarkoitat varmaan siskonmakkarakeittoa.
Intissä oli maksakeittoa. Maksa paloja ja puolukoista, potatis, keittoa metsässä. A la s.a. intendentuuri. Kylpä maistui
Ensimmäinen kerta kun kuulen moisesta. Jännittävän yököttävä ajatus, pitääpä testata.