Mies kokkaa?
Olen muutaman kuukauden tapaillut aivan ihanaa miestä. Kaikki oli alusta alkaen ihan huolestuttavan kohdallaan, paitsi antoi ymmärtää ettei osaa juuri ruokaa laittaa ja että esim veden keittäminen on aika suoritus. Emme juuri tykkää käydä ulkona syömässä joten kuherrellaan jomman kumman kämpällä ja syädään kynttiläillallisia :) Minä olen kokkaillut ja laitellut ruokaa ja mies on ollut vähän niinkuin apuna. Nyt pari kertaa on sitten halunnut että voi hänkin jotain laittaa. On tullutkin ilmi että herra on järkyttävän hyvä kokki. Mitä tahansa liha, kala tai kasvisjuttua tekeekin, onnistuu aina. Vetelee omien puheidensa mukaan hatusta paistoaikoja ja maustamisia. Edelleen on sitä mieltä ettei osaa laittaa ruokaa eikä mielellään kokkaile kuin satunnaisesti vähän niinkuin "vuorollaan".
En oikein tiedä mitä mieltä mun pitäs olla. Onko tämä joku naurettava peli vai onko hänellä joku asennevamma keittiöpuuhiin? Alkuaikoina kun minä kokkailin, pöperöt oli suorastaan kauheita, mutta hän kiltisti söi kaiken ja kehui maistuvuutta herrasmiehen tavoin. Jestas että mä olen hävennyt jälkeenpäin niitä pohjaan palaneita hernekeittoja ym. Onko tämä joku persoonallisuusjuttu että ikäänkuin puun takaa yllättää ja saa minut naurunalaiseksi? Mies on varmasti tietoinen että on loistava kokkaaja, mutta miksi tämä naurettava inttäminen että ei osaa kuin vettä keittää?
Kommentit (3)
Mies tykkää vedättää. Kannattaa varautua vastaaviin juttuihin jatkossakin. Tulet tottumaan häpeään ja kiusallisiin tilanteisiin ko ukon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mies tykkää vedättää. Kannattaa varautua vastaaviin juttuihin jatkossakin. Tulet tottumaan häpeään ja kiusallisiin tilanteisiin ko ukon kanssa.
Kannattaako jatkaa suhdetta?
Välttelee vastuuta (siis mahdollista tulevaa kun asutte yhdessä / elätte perhe-elämää). Kokkaaminen on miehistä kivaa silloin kun se ei ole ”arkea”