Paras komediasarja,
jota jaksat katsoa useamman kerran?
Mun suosikit pulmuset ja isänmaan toivot
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gimme gimme!! Ihan älytön ja siksi niin hauska!
Niin tää oli vastaus edelliselle :)
Joo niin olikin!
Team Ahma jaksaa kans naurattaa, varsinkin se jakso missä ne vetää mietoa keskiolutta kahteenpekkaan jotai 6 pulloo ja on sit ihan deekiksellä.
Musta kyy ja Pitkän jussin majatalo
Julmahuvi, Frasier, Pikku-Britannia, Musta kyy
Matkalla taivaaseen oli tosi hauska.
Vielä viime vuonna olisin sanonut Seinfeld, mutta Modern Family on nyt vienyt voiton.
Klassikkosarjoista tuli mieleen Yes, Prime Minister, sen olen katsonut DVD:ltä monta kertaa läpi. :)
Yhtä parasta en osaa sanoa, mutta pientä listaa parhaimmistosta: Dexter, Breaking Bad, Rick & Morty, Monty Pythonin lentävä sirkus, Mr. Bean, Musta Kyy, Fast Show, Velipuolikuu, Ketonen & Myllyrinne, Madventures.
Musta kyy, Pokka pitää, Modern family.
Vierailija kirjoitti:
Sit se ulkomainen sarja joka tuli joskus 80-90 luvun taitteessa missä oli ne raksamiehet englannista. Oli silloin ihan hyvä. Joskus tuli kait uusintana ja vähän nykyiseen tempo hidas, mutta oli hauska sarja missä oli Oz ja Barry ja ketähän siinä oli..
Sinkkumies
Auf wiedersehen, pet (tjsp) en muista mitä se oli suomeksi. Kaverit siis saksassa keikkatöissä raksalla. Jatko-osassa olivat jossain muualla muistaakseni.
Maanalainen armeija iskee jälleen.
Brittisarjat ovat parhaita, joitain jo listalla. Lisäksi on
It-porukka
Minun perheeni
Toinen jalka haudassa
Goodness gracious me
Tunarin päiväkirja
Jeeves hoitaa
Paritellen
Vikatikki
jne
Frasier, Maanalainen armeija iskee jälleen, Herrasmiesliiga, Solsidan, Hei me pamputetaan
Oliko komediaa? No sitäkin kai, mutta tykkäsin: rimakauhua ja rakkautta, ne vanhat jaksot
Vierailija kirjoitti:
Moukarimies!
Aivan ehta sarja! Trust me, I know what I'm doing.
Eduskunnan kyselytunti