nordean pankkisovellus ja uusi puhelin
Miten sen saa siirrettyä, kun tunnuslukulappua ei enää ole?
Kommentit (9)
Mun ainakin täytyi käydä konttorissa sen takia... Netistä voi kuulemma myös tilata jonku uudistuneen "tunnuslukulaitteen", mutta tähän hätään ei kai auta mikään.
Onnistuisko vanhan puhelimen kautta sillä sovelluksella? Ootko katsonu niiden sivuilta, jos sattuis löytyyn infoa?
Tunnuslukusovellus vai mobiilipankki?
Asiakaspalvelusta lähettävät aktivointikoodin puhelinnumeroon, jonka olet ilmoittanut Nordealle. Sillä saat avattua
Koodin joudut hakee pankista jos et pääse verkkopankkiin millään
Ei sitä siirretä vaan ladataan uusi
Sitä sovellusta ei tarvitse siirtää. Se voi olla ladattu vaikka kymmenelle laitteelle ja sitä voi käyttää vaikka kymmenen ihmistä puhelimellasi - omilla pin-koodeillaan tietysti.
Lataati vain Play kaupasta (jos Android) sovelluksen toistamiseen ja sillä siisti.
Itse tein näin kun sain uuden puhelimen (vanhemmasta iPhonesta uudempaan malliin):
Mobiilipankin kanssa ei ongelmia, mutta tunnuslukusovellus piti aktivoida uudelleen (minulla on tuo tunnuslukusovellus sekä kännyssä että ipadissa). Ensin nettipankkiin (tunnusluku ipadin sovelluksesta), sieltä vanhan iphonen tunnuksien poisto ja uuden käyttöönotto. Sitten vain seurasin ohjeita.
Toki jos ei ole toisessakin mobiililaitteessa sovellusta, pidä vanhassa ja käytä sitä, nimeä uusi vain jotenkin toisin nettipankissa.
Soita aspaa - auki 24/7