Tarja Turusen tatska (kuva)
Voi itku ja tekstinä vielä jotain Koheloa.....
Kommentit (14)
Neljänkympin kriisi saa tekemään merkillisiä asioita. Mielenkiintoinen on silmämeikkikin..
Taitavasti tehty omasta mielestäni, vaikka tatuoinneista en itse tykkää. Samapa tuo mulle, jos joku haluaa nahkaansa tikata jonkun kuvan.
Vaan vähän mietityttää, kyllästyykö tuollaiseen tatuointiin, tai tatuointiin ylipäätään missään vaiheessa?
Kaunis on kuva, tekstitatuoinneista en yleisesti ottaen kovin välitä.
Kuinka kenenkään elämänfilosofia voi olla jotain Coelhoa? Ja vielä kehtaa tunnustaa sen? Tatskat alkaa olla muutenkin niin geneerisiä että hirvittää.
Vierailija kirjoitti:
Samaa sarjaa kuin martinan mahatatska.
No ei todellakaan ole. Kyllä huomaa ettei täällä suurin osa ymmärrä yhtään mitään tatuointitaiteen päälle.
Prototyyppi kirjoitti:
Taitavasti tehty omasta mielestäni, vaikka tatuoinneista en itse tykkää. Samapa tuo mulle, jos joku haluaa nahkaansa tikata jonkun kuvan.
Vaan vähän mietityttää, kyllästyykö tuollaiseen tatuointiin, tai tatuointiin ylipäätään missään vaiheessa?
Tatuoinneista muodostuu ajan myötä osa itseä, se on lopulta vähän sama kuin naama, ei sitäkään voi vaihtaa. Kannattaa toki miettiä pitkään minkä kuvan valitsee, voi hyvin olla mahdollista, että kuvaan kyllästyy, jos se on hetken mielijohteesta valittu tai kovin nuorena otettu.
Kukkatatskat on nyt muotia, Floorillakin on. Tulevaisuudessa ne nolottaa niinkuin tribaalitatskat tänään.
Anette sentään tatuoi jämäkän LEAVE ME ALONE! -käskyn käsivarteensa. Sehän on aina ajankohtainen, kun tuskin se luonne siitä muuttuu.
Hirveä.