Parturi nöyryytti minua ja leikkasi lyhyen tukan!
Aiemmin alaselkään ulottuva tukkani on nyt olkapäille. Harmittaa ja itkettää! :(
Asun pienellä paikkakunnalla ja tämä sekopää parturi päätti sitten ilmeisesti kiusallaan leikata tukkani lyhkäiseksi, vaikka tiesi että haluan pitää pitkän tukkani. Auttakaa voiko hänestä tehdä ilmoituksen johonki?
Kommentit (45)
Maksoitko tuosta huvista?
Vaadi rahojen palautusta, mikäli maksoit ja mikäli siis nimenomaan toit esille, ettei pituutta oteta kuin max. 2cm. Jos olet antanut vapaat kädet tai pyytänyt ottamaan pituutta yhtään sen enempää, on syy sinun.
Itse varmistan pariinkin kertaan kampaajalle mennessäni, että pituutta EI oteta ollenkaan, vain väri/otsis jne. Siten kampaaja on aina ennemminkin varuillaan ja se käy minulle hyvin, kun kyse on niinkin tärkeästä asiasta kuin oma kruunu eli hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Voit tehdä ja osta pidennykset. Lisäks miks et käskeny lopettaa leikkaamista??
Huomattavasti halvempaa esim laittaa teipit vaan yhdelle puolelle päätä.
Koska huomasin vasta kun oli jo leikannut. Kehtasi vielä naureskella, että "olipa huonossa kunnossa latva". Tiedän ettei ollut ja vaikka olisikin ollut, ei mielestäni ole mitään oikeutta leikata lyhkäiseksi ilman toisen lupaa. Mihin voin valituksen tehdä? Opiskelijana minulla ei ole varaa pidennyksiin. Tiedän joo että pienet on murheet ja elämässä on isompiakin asioita, mutta olen asian takia itkenyt useasti, kun tiedän että kasvatus kestää vuosia. :(
Oisit käyny kampaajalla, ehkä se ois tajunnu leikata paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Maksoitko tuosta huvista?
Vaadi rahojen palautusta, mikäli maksoit ja mikäli siis nimenomaan toit esille, ettei pituutta oteta kuin max. 2cm. Jos olet antanut vapaat kädet tai pyytänyt ottamaan pituutta yhtään sen enempää, on syy sinun.
Itse varmistan pariinkin kertaan kampaajalle mennessäni, että pituutta EI oteta ollenkaan, vain väri/otsis jne. Siten kampaaja on aina ennemminkin varuillaan ja se käy minulle hyvin, kun kyse on niinkin tärkeästä asiasta kuin oma kruunu eli hiukset.
Olen aiemmin käynyt samalla parturilla ja hän on aikaisemmin aina kysynyt, nyt ei kysynyt ja tietenkin oletin että tietää, koska joka kerta on ollut sama leikkaus. Nyt kehtasi vielä repeillä, luuli etten tajuaisi, mistä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Olisi todella typerän näköistä jos tukka olisi jostain kohdasta leikattu ja muualta pitempi. -ei ap
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin alaselkään ulottuva tukkani on nyt olkapäille. Harmittaa ja itkettää! :(
Asun pienellä paikkakunnalla ja tämä sekopää parturi päätti sitten ilmeisesti kiusallaan leikata tukkani lyhkäiseksi, vaikka tiesi että haluan pitää pitkän tukkani. Auttakaa voiko hänestä tehdä ilmoituksen johonki?
Aika harvalla miehellä on noin pitkät hiukset. Parturi teki kuten olisi kelle tahansa miehelle tehnyt. Olisit mennyt kampaajalle, ehkä hän olisi osannut auttaa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska huomasin vasta kun oli jo leikannut. Kehtasi vielä naureskella, että "olipa huonossa kunnossa latva". Tiedän ettei ollut ja vaikka olisikin ollut, ei mielestäni ole mitään oikeutta leikata lyhkäiseksi ilman toisen lupaa. Mihin voin valituksen tehdä? Opiskelijana minulla ei ole varaa pidennyksiin. Tiedän joo että pienet on murheet ja elämässä on isompiakin asioita, mutta olen asian takia itkenyt useasti, kun tiedän että kasvatus kestää vuosia. :(
Kannattaa aina mainita, että otetaan VÄHÄN kerrallaan.
Teet valituksen sähköisesti, jos et kehtaa mennä paikanpäälle.
T. toisen viestin kirjoittaja
Lyhyt, hyväkuntoinen tukka on aina parempi kuin pitkä hamppu. Vaikea uskoa, että annoit kampaajan leikata lyhyeksi sanomatta mitään. Taidat olla perinteinen suomalainen, joka ei kehtaa suutaan avata. Jälkeenpäin ei auta itkeä.
Oma vika, kun menit parturiin. Parturi leikkaa miestukan.
Et huomannut sitä että kampaaja iski sakset olkapään kohdalle ja alkoi leikkaamaan? Trolli. Tukka kasvaa takaisin.
En voi ymmärtää, että nainen menee parturiin. Eihän siinä ole mitään järkeä. Sitten vielä valittaa jälkeenpäin. Jokin ei nyt täsmää.
En ole ap., mutta monet kerrat kokenut saman järkytyksen. Joudun riisumaan silmälasit leikkauksen ajaksi, enkä näe mitään mitä hiuksilleni tehdään. Ei auta kuin nieleskellä ja ihmetellä, miksi ohjeet eivät mene perille.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt, hyväkuntoinen tukka on aina parempi kuin pitkä hamppu. Vaikea uskoa, että annoit kampaajan leikata lyhyeksi sanomatta mitään. Taidat olla perinteinen suomalainen, joka ei kehtaa suutaan avata. Jälkeenpäin ei auta itkeä.
Vaikea sanoa, jos tukka on jo lyhyt, kun pääset taakse katsomaan. Olkoot paremman näköinen, ei se ole parturin/kampaajan päätös millainen tukka tulee!
Vierailija kirjoitti:
Et huomannut sitä että kampaaja iski sakset olkapään kohdalle ja alkoi leikkaamaan? Trolli. Tukka kasvaa takaisin.
Ei ole trolli! En huomannut, luulin että kerrostaan kun nosti ylemmäksi ja otti isoja osioita kerralla, ei minulla ole silmiä selässä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi todella typerän näköistä jos tukka olisi jostain kohdasta leikattu ja muualta pitempi. -ei ap
Tottakai on tyhmän näkönen ilman pidennystä.
Mutta mieluummin mä ottaisin sen riskin ja pääsisin halvemmalla. Otetaan esimerkiksi vaikka raputzelin clip onit, 3pack riittää loistavasti puoleen päätä ja maksaa alle 50e, 7 setti on päälle 100.
Osaako kukaan auttaa, voiko tästä tehdä valitusta johonkin? Kampaaja on yrittäjä, joten ei auta firmalle valittaa.
-AP
Kampajalla ei ole oikeutta leikata hiuksiasi enempää kuin sallit. Kai sanoit että esim. max 5cm pois? Jos vain sanoit, että kuivat latvat veks niin ei ihme, että lähti paljon.
Jos lohduttaa niin pitkä tukka ei ole mikään itseisarvo, kuivat ja kuolleet latvat ovat KAMALAT!
Vierailija kirjoitti:
Osaako kukaan auttaa, voiko tästä tehdä valitusta johonkin? Kampaaja on yrittäjä, joten ei auta firmalle valittaa.
-AP
Noloa yrittää nostaa provoaan, lähtee käyntiin jos on lähteäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Kampajalla ei ole oikeutta leikata hiuksiasi enempää kuin sallit. Kai sanoit että esim. max 5cm pois? Jos vain sanoit, että kuivat latvat veks niin ei ihme, että lähti paljon.
Jos lohduttaa niin pitkä tukka ei ole mikään itseisarvo, kuivat ja kuolleet latvat ovat KAMALAT!
Uskon että on ollut kuivat latvat, mutta vaikea uskoa että kuitenkaan 20cm olisi ollut kuivaa. Ei ole aiemminkaan ollut tarvetta niin paljoa leikata kun tällä samalla kampaajalla käynyt.