Missä elokuvassa on ollut loppu joka sai sinut hyvälle tuulelle?
Kysytään vaihtelun vuoksi tätä. Itse vastaan "The Shawsank Redemption"
Kommentit (94)
Ei minua kukaan rakasta - Not here to be loved. Ihana ranskalainen leffa, onnellinen loppu! Huippunäyttelijät.
Kun suomalainen draama ja sen ainainen angsti loppuu, oloni paranee hieman.
Django Unchained (Joo, olen ehkä outo, mutta kaikkien vastoinkäymisten jälkeen tässä oli sentään positiivinen loppu. Loistava elokuva muutenkin).
Casablanca ja lopussa syntyvä uusi yllättävä ystävyys, josta on varmasti tulossa aikamoinen veijaritarina.
Tarantinon elokuvat yleensä tuntuu kuin loppuisivat tyhmästi mutta kun toisen kerran katsoo tajuaa että loppu on loistava. Toissapäivänä tuli elokuva miten kadottaa mies 10päivässä, tai joku vastaavan niminen, lopusta jäi hyvä mieli.
Ex Machina. Olisi ollut outoa jos kone olisi rakastunut ihmiseen. Laskelmointi ja oman selviytymisen varmistaminen oli tietenkin ainoa ratkaisu. Tosin inhimillisiä ominaisuuksia hyvinkin.
Shawshankin loppu on niin ihana!!
Piukat paikat on mun suosikki. Se loppurepliikki ja Jack Lemmonin ilme on ihan paras :D
Uusin Star Wars. En halua spoilata, joten käykää itse katsomassa leffa tai odottakaa että juonikuvaus tulee nettiin.
Ehdottomasti Lord Beastington. mies pääsi eroon hirviönaamasta kun rakasteli naisen kanssa joka häntä halusi. Ehdottomasti ei Piin elämä, aivan järkyttävä loppu kun selvisi että oli syönyt oman äitinsä ja laivakokin pelastusveneessä ollessaan eikä mitään tiikeriä ollutkaan, pthui
In America