Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko/viitsinkö mennä enää tähän aikaan sanomaan naapuriin, että hänen poikansa heitti minua jääkökkäreellä silmän viereen?

Vierailija
02.12.2017 |

Olin tulossa töistä ja kävelin sisälle kun silmän viereen lensi kovaa jäinen köntti. Silmä on nyt turvonnut ja vierusta tumma, huomenna varmasti musta.

Poikaa en saanut kiinni vaikka huusin ja lähdin perään. Voiko enää viikonloppuna tähän aikaan soittaa ovikelloa ja kertoa mitä kävi vai mieluummin huomenna?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kehtaa. Parempi mennä kun asia on näin tuore. Poika varmaan luulee pääsevänsä pälkähästä, onneksi ei.

Vierailija
2/17 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo heti vaan vanhempien puheille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä piippiä? Ei meidän lapset heitä toisia millään jääkökkäreellä. Varo itse miten kävelet ettei osu tuolla tavalla, itsehän olisit voinut väistää. Meillä on nyt vähän kiire täällä että sinä painut piippiin täältä, piipin hullu."

Tuollainne vastaus kuitenkin tulee.

Vierailija
4/17 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä piippiä? Ei meidän lapset heitä toisia millään jääkökkäreellä. Varo itse miten kävelet ettei osu tuolla tavalla, itsehän olisit voinut väistää. Meillä on nyt vähän kiire täällä että sinä painut piippiin täältä, piipin hullu."

Tuollainne vastaus kuitenkin tulee.

Lapsen versio: En se mä ollut. En ole heittänyt. En tiennyt että osui. En kuullut että huusit. Se oli vaan vahinko!

Menisin silti valittamaan asiasta. Toivottavasti vanhemmat ei ole vetelyksiä.

Vierailija
5/17 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa heti puheeksi, tiedä mitä seuraavaksi keksisi.

Vierailija
6/17 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tekisin suoraan ilmoituksen poliisille jos joku heittäisi minua jääkökkäreellä ja siitä aiheutuisi musta silmä! Ihan sama oli tekijä lapsi tai aikuinen, pahoinpitely se on joka tapauksessa ja lapsen vanhemmat vastuussa siitä, mitä lapsi puuhaa. 

Vierailija
7/17 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tulossa töistä ja kävelin sisälle kun silmän viereen lensi kovaa jäinen köntti. Silmä on nyt turvonnut ja vierusta tumma, huomenna varmasti musta.

Poikaa en saanut kiinni vaikka huusin ja lähdin perään. Voiko enää viikonloppuna tähän aikaan soittaa ovikelloa ja kertoa mitä kävi vai mieluummin huomenna?

"Enää tähän aikaan"???

Mikä yö nyt muka on kuudelta illalla?

Vierailija
8/17 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti menet! Heti!

Vierailija
9/17 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin, vaikka olisi klo 12 yöllä.

Vierailija
10/17 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että nyt sillä on toinenkin silmä mustana ja saattaa puuttua hampaitakin.

Vierailija
11/17 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lapsen vanhemmat sanoivat?

Vierailija
12/17 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että säilytit malttisi noinkin kauan, itse olen napannut naapurin penskaa hupusta kiinni ja marssittanut tämän omalle ovelleen selittämään miksi naapurin täti seisoo verta vuotavan naaman kanssa siinä vieressä.

Vierailija
13/17 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on poliisijutun väärti asia ihan jo vakuutusturvankin kannalta.

Ap, tee ilmoitus asiasta "yhteiskunnallekin".

Vierailija
14/17 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Itse tosin tekisin rikosilmoituksen lisäksi ja katselisin kun ensi viikolla sinne menee poliisi ja sossu.

Vierailija
15/17 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti rikosilmoitus. Jos tuosta tulee myöhemmin jotain vaivaa niin et ehkä saa korvauksia ilman asiasta kirjattua ilmoitusta.

Vierailija
16/17 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sä ap kävit naapurissa?

Vierailija
17/17 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Kävin ja ovelle tuli pojan isä joka oli onneksi asiallinen. Sanoin että olen ottanut kuvia jäljestä eilen ja nyt, että jos jotakin vakavampaa ilmaantuu niin ilmoitan asiasta eteen päin. Isä pahoitteli kovasti ja poika saa asian mukaisen rangaistuksen + joutui pyytämään minulta anteeksi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi