Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heitätkö sukat heti pois jos niissä on reikä?

Vierailija
02.12.2017 |

Aloin tässä miettimään, että mitä se reikäsitten haittaa.. Itse en jaksa heittää heti pois vaan käytän reikäisiäkin.. Ei niitä kukaan näe.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän.

Vierailija
2/23 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä ne kilttimiehelle niin hänkin saa yhden kerran naiselta reikää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sukasta. Itse hieman nuukana miehenä parsin juuri sukan, joka on osa sukkaparia, josta aikanaan maksoin parikymppiä. Ei sitä varmaan kukaan näe, mutta eipähän reikä kasva myöskään kokoa. Nykyään, tai varmaan jo viime vuosina, kun myydään ihan uusia ja kalliitta "the merkki" housujakin, jotka on valmiiksi kulutettu ja reikäisiä, niin minun ei kai pitäsi olla yllärrtnyt jos vielä joskus kohtaisin valmiiksi reitettyjä sukkia, enkä nyt tarkoita verkkosukkahousuja, joita toki olen nähnyt.  

Vierailija
4/23 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En heitä.

Kun kantapäähän tulee reikä niin käännä kantapääpuolen ylöspäin ja voi käyttä vielä pitkään kotona. Sitten kun sukka on niin risa ettei tarjoa mitään lämpöä millään lailla viritettynä niin heitän poltettaviin jätteisiin.

Minulla on ollut tämän vuoden teema käyttää vanhat sukat loppuun, joista osa todella vanhoja. Myäs eriparia olevat käytän kotona.

Vierailija
5/23 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän reiän pois ja pidän sukan.

t. Franz Kafka

Vierailija
6/23 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän, mutta vain sen reikäsukan eli en koko paria. Ostan yleensä 3-10 paria samanlaisia sukkia, joten suurella todennäköisyydellä se löytää taas ehjän parin.

Vierailija
7/23 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. En osaa parsia sukkia.

Vierailija
8/23 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kummankin villasukan kantapää auki. Olin heittämässä sukkani roskikseen, mutta nuoriso valisti, että nyt sukkani ovat hyvät joogasukat, kun ei ole kantapäitä. Hm..

Vierailija
9/23 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin ennen, mutta tulin järkiini ja parsin nykyään. Paitsi jos on ihan pohjasta kulunut. Ohuet, reikäset nylonsukat lentää tosin roskiin.

Vierailija
10/23 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvat trikoo sukat heitän. Paksummat sukat ja villasukat parsin

Vierailija
11/23 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän ne esim. Brasson levittämiseen ja kiillotukseen. Saa sitten heittää suoraan roskiin jälkeenpäin.

Vierailija
12/23 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän heti pois. Ei tunnu eikä näytä kivalta kun on reikä. Eikä ne sukat niin kalliita ole, ettei voi uusia ostaa tarvittaessa.

Vierailija
13/23 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän. Yleensä se reikä alkaa levitä nopeasti ja kohta on koko kantapää paljaana.

Vierailija
14/23 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yleensä se reikä on ja pysyy saman kokoisena, siksi en jaksa tehdä asialle mitään

-ap

Vierailija
15/23 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos reikäinen sukka on epähuomiossa sukkakoriin pyykistä päätynyt ja ne olen jalkaani laittanut, pidän ja heitän sitten roskiin, kun on aika vaihtaa. En siis tietoisesti pese ja säilö reikäisiä sukkia.

Vierailija
16/23 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En heitä vaan käytän yhä. En ole tuhlari.

Vierailija
17/23 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän sukassa reikä olla, että sen saa laitettua jalkaan.

Vierailija
18/23 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan... tai sinnittelen.

Vierailija
19/23 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan naisena halpis sukat saiturin pörssi a) 1pari on 1 euroa. Esimerkisi 5 paria sama väriä 5e. Aina kun 1 sukka hajoo,heitän. Pois. 5 parsta jälelä sitten aina sukia kun 1 hajoo. Kun ei enää ole kuin1 sukka ehjänä.Siten se on senkin menoa.

Vierailija
20/23 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kursin reiän kasaan, jos ei pohja ole muutenkin niin hiuki, että rikkontuu samantien uudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi