Kokemuksia Rapunzelin hiusklipeistä?
Tekis mieli ostaa, mutta aika arvokkaita ovat. Harmi ettei pääse kokeilemaan missään.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Voithan tilata netistä? Etämyynnissä on 14pv palautusaika. :)
Usein niissä vaan on se huono puoli, että saa palauttaa vain jos on avaamattomassa paketissa eli ei saa kokeilla kuitenkaan. Paketit on sinetillä kiinni, joten huomaavat kyllä jos sen avaa.
Ebayssa löytyy edullisempia hiustenpidennyksiä, ihan aitoa hiusta myös ja esim. Briteistä tilatessa ei montaa päivää mene postissa.
Mutta olen itse käyttänyt Rapunzelin pidennyksiä joskus viisi vuotta sitten ja silloin laatu ainakin oli tosi hyvä! Hinnatkin nousseet kyllä vuosien aikana ihan mukavasti.
Kannattaa tutustua myös Milk+Blush-clip on pidennyksiin. Kuulin vasta ystävältäni suosituksia noista ja googlaamalla selvisi että tämä on ilmeisesti sama yritys eri nimellä, jolta itse olen vuosia sitten ostanut ihan huippulaatuiset klipsipidennykset. Silloin yritys myi nimellä "headkandy" ja niissä oli varmastikin melkein puolet enemmän mitä tukkaa mitä muissa Suomeen toimitettavissa pidennyksissä ja laatu oli ihan huippua.
Voithan tilata netistä? Etämyynnissä on 14pv palautusaika. :)