Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivi Räsäselle lähetelty dic picejä!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lähettäisin mieluummin kuumalle tyttärelleen.

No sinä sitä sitten ainakin olet ,mitä ilmeisimmin, heteromies.

Eihän se semmoinen Päivin mielestä mitään  syntiä voi olla.

Vierailija
22/35 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä lähetetään aivan varmasti lähes kaikille julkisuudessa esiintyville naisille. Suurin osa naisista ei tuo näitä julkisuuteen.

Eipä niitä varmasti moni haluaisi nähdäkään.

Kuvien lähettäminen vähenisi varmasti, jos naiset alkaisivat julkistaa niitä ja lähettäneiden nimiä.

Jos niitä nyt alunperinkin läheteltäisiin. Ja jos läheteltäisiin, niin rikosilmoitus olisi paikallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä lähetetään aivan varmasti lähes kaikille julkisuudessa esiintyville naisille. Suurin osa naisista ei tuo näitä julkisuuteen.

Kuvien lähettäminen vähenisi varmasti, jos naiset alkaisivat julkistaa niitä ja lähettäneiden nimiä.

Yksityiselämää loukkaavan tiedon levittäminen on vakava rikos.

Vierailija
24/35 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lähettäisin mieluummin kuumalle tyttärelleen.

No sinä sitä sitten ainakin olet ,mitä ilmeisimmin, heteromies.

Eihän se semmoinen Päivin mielestä mitään  syntiä voi olla.

En ole, vaan biseksuaali. Mitä Päivin mielipiteet tyttärensä asioihin liittyvät?

Vierailija
25/35 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti sitten tehnyt rikosilmoituksenkin kun omalla nimellä vielä kuvia lähetelty. Vai taasko yksi lisää ratsastamassa tällä ilmiöllä?

Jokaisen joka väittää tulleensa ahdistelluksi, mutta ei ole tehnyt asiasta edes rikosilmoitusta voi jättää juttuineen omaan arvoonsa. Joko mitään ei ole edes tapahtunut, tai jos on, niin ovat omalta osaltaan mahdollistaneet toiminnan jatkumista.

Sinä puolestasi voit haistaa pitkän vitun... ei kun et voikaan muuten kuin väkisin, sillä olet säälittävä runkkari.

Vierailija
26/35 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku taukki luulee, ettei viiden lapsen äiti ole nähnyt penistä.

Eikä välttämättä olekaan, jos yhdytty pimeässä ja peiton alla vain lisääntymistarkoituksessa kuten kunnon uskovaisten kuuluukin.

Älä valehtele, jopa Raamattu sisältää eroottista kirjallisuutta.

Lähinnä insesmiä Lootin tyttärien toimesta. Kaikki perverssiys kukoistaa uskovaisten piirissä, mutta normaali heterotoiminta ei.

Kovin on rajallinen tietämyksesi. Laulujen laulua tarkoitin.

Vierailija
27/35 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivi yritettiin raiskata teräaseella uhaten ja hän kertoo ettei traumatisoitunut tuosta. Vahvistaa käsitystäni siitä että Päivi on jotenkin psykopaattinen ihminen. Sen verran tylyä tekstiä on häneltä tullut vs. homoseksuaalien oikeus elää normaalia elämää jne.

No niinpä tietysti yritettiin. Ja tästä nyt ainakin tehty poliisiasia, eikö?

Varmaan on, joskus silloin 70-luvulla... Miksi ei olisi? Sinä et vissiin tekisi?

Vierailija
28/35 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olette kuulleet myös huvittavan huhun, että Tavja Halostakin on häiritty seksuaalisesti ihan livenä?

Vierailija
29/35 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan tosissasi? Luuletko todella, että rikoksen uhrilla on jokin vaitiolovelvollisuus? On aivan eri asia esimerkiksi itse ottaa tyypistä kuva ja levittää sitä. Se olisi mainitsemasi rikos. Jos ihminen itse levittää omaa kuvaansa, hän on itse syypää sen leviämiseen. Kas kun et väitä, että raiskauksen uhrikaan ei saisi kertoa tekijän nimeä!

Vierailija
30/35 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan tosissasi? Luuletko todella, että rikoksen uhrilla on jokin vaitiolovelvollisuus? On aivan eri asia esimerkiksi itse ottaa tyypistä kuva ja levittää sitä. Se olisi mainitsemasi rikos. Jos ihminen itse levittää omaa kuvaansa, hän on itse syypää sen leviämiseen. Kas kun et väitä, että raiskauksen uhrikaan ei saisi kertoa tekijän nimeä!

Olen tosissani. En luule mitään vaan tiedän. Kuvat käyvät mainiosti todisteina ja esitutkintamateriaalina juttua selvitettäessä. Niiden julkaiseminen esim. julkisella foorumilla tms. on rangaistavaa ja siitä tässä keskusteltiin. Tuollaisia somessa harrastettavia häpeärangaistuskampanjoita on päätynyt huonosti ja julkaisijoita rangaistu. Jos tuntisit lainsäädöntöä pätkääkään, niin tietäisit että omin lupineen julkaistuina voi jopa valvontakameran kuvamateriaalit rikoksesta täyttää kunnianloukkauksen kriteerit. T: Juristi

Vierailija
31/35 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mulle ei ikinä kukaan lähetä!

Vierailija
32/35 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tosissani. En luule mitään vaan tiedän. Kuvat käyvät mainiosti todisteina ja esitutkintamateriaalina juttua selvitettäessä. Niiden julkaiseminen esim. julkisella foorumilla tms. on rangaistavaa ja siitä tässä keskusteltiin. Tuollaisia somessa harrastettavia häpeärangaistuskampanjoita on päätynyt huonosti ja julkaisijoita rangaistu. Jos tuntisit lainsäädöntöä pätkääkään, niin tietäisit että omin lupineen julkaistuina voi jopa valvontakameran kuvamateriaalit rikoksesta täyttää kunnianloukkauksen kriteerit. T: Juristi

Nimen voi kertoa. Sitä paitsi kenellä häirikköllä on pokkaa nostaa juttu tuosta. Ja itse olisin ihan valmis ottamaan sen pikku rapsun. Ihan yksi lysti. Ei siitä linnaan joudu. Tekijälle maineen menetys ja tuomio häirinnästä. Maine menee vain entistä laajemmin jos alkaa vielä itse käräjöidä.

Vierailija
33/35 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti sitten tehnyt rikosilmoituksenkin kun omalla nimellä vielä kuvia lähetelty. Vai taasko yksi lisää ratsastamassa tällä ilmiöllä?

Jokaisen joka väittää tulleensa ahdistelluksi, mutta ei ole tehnyt asiasta edes rikosilmoitusta voi jättää juttuineen omaan arvoonsa. Joko mitään ei ole edes tapahtunut, tai jos on, niin ovat omalta osaltaan mahdollistaneet toiminnan jatkumista.

Sinä puolestasi voit haistaa pitkän vitun... ei kun et voikaan muuten kuin väkisin, sillä olet säälittävä runkkari.

A. kuvitteellinen henkilökohtaisuuksiin meneminen anonyymeissa nettikeskusteluissa on todella lapsellista ja turhaa. Oliko pyrkimyksesi vähätellä menestystä naismaailmassa ja jos oli, niin mihin ihmeeseen sen kuvittelet vaikuttavan keskustelun kannalta? B. Oletko sitä mieltä, että tiedetyn ahdistelijan on hyvä antaa jatkaa toimintaansa muita kohtaan ja uusilla uhreilla ei ole väliä ja siksi ei kannata tehdä rikosilmoitusta, että niljake saisi rangaistuksen? Kyllä se on mielestäni tehtävä, jos kerran nimikin on tiedossa ja todisteet löytyvät. Muuten toiminnan jatkuminen vain mahdollistetaan. Saat tietysti olla toista mieltä, mutta lopeta nyt ainakin tuollaiset ala-arvoiset haistattelut.

Vierailija
34/35 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimen voi kertoa. Sitä paitsi kenellä häirikköllä on pokkaa nostaa juttu tuosta. Ja itse olisin ihan valmis ottamaan sen pikku rapsun. Ihan yksi lysti. Ei siitä linnaan joudu. Tekijälle maineen menetys ja tuomio häirinnästä. Maine menee vain entistä laajemmin jos alkaa vielä itse käräjöidä.

Puhut nyt täysin toisista asioista kuin viestissä johon kommentoin. Kommentoin tuota lähetetyn kuvan julkaisemista. Nimi ja se kuvakin olisi julkista esitutkintamateriaalia oikeudenpäätöksen jälkeen ja julkaistavissa/kenen tahansa saatavissa. Pois lukien tietysti tapaukset joissa julkaistut tiedot saattaisivat aiheuttaa uhrille lisähaittaa tunnistusmahdollisuuden yms. myötä.

Vierailija
35/35 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sittenhän se niiden kuvien lähettely  oikein alkaisikin, kun  jotkut sekopäänaiset, mt-potilaat, päihderiippuvaiset naiset ym. porukka keksisi siitä itselleen vaivattoman ja turvallisen kostamiskeinon, vaikka kaikille entisille ex-poikaystävilleen.

Eihän näet tarvittaisi  kuin joku oma ystävätär todistamaan se , että tuo koston kohteeksi, ehkä  jopa  yksissätuumin valittu (poika tai mies)...

...olikin seurustellut myös tuon, ensinmainitun naisen ystävättären kanssa, ja sinä aikana jotenkin( tuon naisen ystävättären  sitä selville siis saamatta, lainannut juuri hänen kännykkäänsä tuon viestin lähettämiseksi.

'Helpoa kun heinänteko', olisi tuollaisten 'keivelyyksien' teko netissä aivan kenelle vaan, jos sitä haluttaisiin jollekin tehdä.

Ei siis tarvittaisi muuta, kuin että se  kostonhaluinen nainen, joka siis haluaisi kostaa vaikkapa jollekin ex-poikaystävälleen ....

.... pyytäisi jotain ystävätärtään lähettämään itselleen netistä jonkun, jo valmiiksi  yhdessä katsotun kuvan, käyttäen  sitten tuon kuvaviestin  lähettäjänimenä juuri sitä sen sen oman ex-poikaystävänsä nimeä, jolle halusi kostaa...jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme