Onko moraalitonta tai ajattelematonta tapailla enemmän kuin yhtä henkilöä yhtäaikaa?
Olin viikko sitte treffeillä ihan mukavan oloisen naisen kanssa ja vaikkei kyseinen henkilö tehnyt minuun lähtemätöntä vaikutusta, tarkoitus olisi tavata vielä uudelleen. Kiikarissa olisi eräs toinenkin nainen ja nyt minulla on tunne, että minun pitäisi olla lojaali tätä ensimmäistä naista kohtaan ja odottaa mitä siitä tulee. Pelkään vain että menetän tämän toisen tilaisuuden jos odottelen liian kauan. Onko mautonta treffaill useampaa ilman että tietävät toisistaan? Kuten huomaatte, en ole pelimies.
Kommentit (5)
Siinä vaiheessa kun sovitaan seurustelusta (tai tapailu muuttuu vakituiseksi eli on luonteeltaan seurustelua, vaikkei mitään suoraan olekaan sovittu), loukkaantuisin, jos toinen tapailisi jotakuta muuta. Aivan alkuvaiheessa en loukkaantuisi.
Siihen asti kun et pane tai suutele ja ole fyysisesti sitoutunut toiseen millään tavalla ja olette sopineet tapailevanne hetken ja tutustuvan, voit nähdä muita.
Hyvä tehdä peli selväksi. Paria kuukautta pidempään ei voi ketään roikuttaa tapailusuhteessa, jos on tarkoitus löytää kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Siihen asti kun et pane tai suutele ja ole fyysisesti sitoutunut toiseen millään tavalla ja olette sopineet tapailevanne hetken ja tutustuvan, voit nähdä muita.
Hyvä tehdä peli selväksi. Paria kuukautta pidempään ei voi ketään roikuttaa tapailusuhteessa, jos on tarkoitus löytää kumppani.
Tapailusuhde voi jatkua vaikka vuosia jos molemmilla esimerkiksi lapsia vielä kotona. Ei mitään syytä muuttaa yhteen tai alkaa viettää yhteistä arkea ennen kuin lapsimäärä on ainakin vähentynyt. Tapailusuhteissakin harrastetaan seksiä.
Alkuvaiheessa voi mun mielestä tapailla muitakin mut jos jonkun kanssa homma alkaa syventyä niin sitten pitäis jättää muut pois. Voi kyllä olla että jos tapailukumppani/myöhemmin seurustelukumppani saa tietää että olet silloin samaan aikaan tapaillut toistakin niin eihän se varmasti kivalta tunnu mut luultavasti ei kuitenkaan ole anteeksiantamatonta.
Kaikella todennäköisyydellä nuo naisetkin treffailevat muita miehiä, joten päättele siitä kuinka moraaölitonta se on. Naisille kun treffikumppaneita usein tulvii ovista ja ikkunoista.