Lanttulaatikon teossa
Lanttulaatikko ja korppujauhot. Laitatteko korppujauhoja soseen sekaan vai ette? Miten vaikuttaa makuun jos tekee ilman korppujauhoja?
Kommentit (7)
Ei se makuun vaikuta. Korppujauhot kiinteyttää lastikon rakennetta.
Minä käytän korppujauhoja, koska en käytä kananmunia.
Laitan korppujauhoja vain laatikon pinnalle pientä rapeutta tuomaan.
Käytän, tosiaan rakenteeseen vaikuttaa.
Mulla on ohje jossa on korppujauho korvattu puolella desillä vehnäjauhoja, molemmissa ohjeissa on myös kananmuna, mutta se ei ole pakollinen.
Porkkanalaatikkoon en laita koskaan riisiä, vaan mannasuurimoita, on paljon parempaa kuin kaupan. Pari kertaa olen vahingossa tehnyt porkkanalaatikkoa lanttulaatikon ohjeella mihin tulee korppujauhoja, ja aika pahaa se oli verrattuna siihen että laittaa mannasuurimoita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ohje jossa on korppujauho korvattu puolella desillä vehnäjauhoja, molemmissa ohjeissa on myös kananmuna, mutta se ei ole pakollinen.
Porkkanalaatikkoon en laita koskaan riisiä, vaan mannasuurimoita, on paljon parempaa kuin kaupan. Pari kertaa olen vahingossa tehnyt porkkanalaatikkoa lanttulaatikon ohjeella mihin tulee korppujauhoja, ja aika pahaa se oli verrattuna siihen että laittaa mannasuurimoita.
Ei ne laatikot mitään jauhoja tarvitse.
Mäkin oon jo pitkään käyttänyt mannapuuroa porkkanalaatikossa. Maustan sen mm. kardemummalla.
Lanttulaatikossa käytän korppujauhoja rakenteen vuoksi.
Sellainenkin ohje on, että voi laittaa piparkakkumuruja - maun ja rakenteen vuoksi.
En käytä missään laatikoissa munia.
En laita korppujauhoja lanttulaatikkoon. Vain kermaa ja mausteita lantun lisäksi ja pitkä haudutus miedolla lämmöllä.