Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholistin kootut selitykset tälle viikonlopulle

Vierailija
02.12.2017 |

Ryyppään koska: uusi prisma oli ihan kamala, olivat piilottaneet kärryt. Viineri oli liian lehtevä. Seuraava saunoja oli ajanut pois saunasta vaikka oli mennyt vain 5 min pitkäksi. Yms yms.
Hieno sairaus. Toivon että kuolee.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo prisma oli minun syy, kun sanoin että siellä olisi ehkä hyvä käydä kaupassa kun siinä on apteekkikin samassa.. No ei ollut!! Ihan paska!!

Vierailija
2/14 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt tuota. Minä juon, koska kännissä on kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Viineri oli liian lehtevä" :D Missäköhän muussa tuota voisi käyttää selityksenä ja oikeutuksena?

Vierailija
4/14 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Viineri oli liian lehtevä" :D Missäköhän muussa tuota voisi käyttää selityksenä ja oikeutuksena?

Juu, oli ihan kamalaa kun viineri mureni ja sai miettiä että takki sotkeentuu.

Tunnin puhelu, vali vali vali. Soittaja oli mummu ja muisti onneksi puhelun lopussa kysyä mitä meille kuuluu.

Minusta tuo saunahomma oli hauskin.. Että seuraava saunoja oli niin ilkeä että tuli omaan vuoroonsa ja oli ilkeä.

Vierailija
5/14 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen alkoholisti niin sitten olen, eikä minun tarvitse selitellä kenellekään yhtään mitään. Litkin luukussani viiniä, jos siltä tuntuu. Omaisuutta on tarpeeksi eikä koskaan ole ollut maksuhäiriömerkintöjä. Kippis! 🥂

Vierailija
6/14 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen alkoholisti niin sitten olen, eikä minun tarvitse selitellä kenellekään yhtään mitään. Litkin luukussani viiniä, jos siltä tuntuu. Omaisuutta on tarpeeksi eikä koskaan ole ollut maksuhäiriömerkintöjä. Kippis! 🥂

Eiköhän hän selitellyt itselleen omaa pahaa oloaan.. Taas kerran.

Vierailija
7/14 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko juoda koska mä voin.

Vierailija
8/14 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vaan perinteinen "lopetan juomisen ensi vuoden alussa".

Vierailija
9/14 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokialla kaikki ovat enemmän ja vähemmän denoja.

Vierailija
10/14 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä: lopetan huomenna ja olen kaksi kuukautta juomatta. Se huominen oli jo melkein 2 viikkoa sitten eli pikkuhiljaa alkaa vituttamaan.

Vierailija
11/14 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoidan aftojani desinfioimalla niitä viskillä. Aion nauttia myös närästykseeni olutta tänää.

Vierailija
12/14 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin perjantain selvinpäin ja äsken hain muutaman kaljan. En keksinyt yhtään syytä miksen hakis. Hommat on tehty ja seiniä katselen. Otan kaljaa ja virkkaan jotain telkkarin äärellä...

Vierailija
13/14 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli aiemmin tuo ajatus että juon koska olen alkoholisti 😂

Terapian myötä ryyppääminen alkaa harmittamaan eli sitä kannattaa välttää!

On myös alkanut löytyä aika karseita syitä juomisen takaa, eli todellisia syitä. Ja se on kumma että kun niitä löytää, niin juominen vähenee.

Voihan tässä joskus niin hassusti käydä että tästä selviää, se on sen ajan murhe.

Vierailija
14/14 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin viime la aloituksen:kotiäidin kotikänni ilta takana,nyt aamukahvit ja kraplula" sama toistui su. to. pe. Ja huomenna. Olen vuodesta 2014 lihonut 35kg koska "vielä tämä ilta ja huonenna absolutistin elämä alkaa" Ikää vasta 33v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme