NAINEN, ympäriltäsi pariutuu koko ajan miesten kanssa kavereita ja työkavereita
En ihan ymmärrä naisten valitusta että miehillä on kovat vaatimukset esim. naisten ulkonäön suhteen. Kun katson naisvaltaisen työpaikkani naisia niin kyllä siellä pariutuu ihan kaikenlaista naista vaikka olisivat luonteeltaankin bilettäjiä 40vuotiaita ja kovaäänisiä holöttäjiä joista itse en voisi vähemmän olla kiinnostunut.
Kommentit (18)
Ap tarkoitti että kaikenlaiset naiset löytävät miehiä..myös kovaäänisesti hölöttävät ja ei niin timmissä kunnossa olevat...jotka hän rankkasi epäkiinnostaviksi
Ne räväkät bilehileet löytää aina miehen, ulkonäöstä viis.
Olen timmi mutta hiljainen nörtähtävä nainen, ikinä ei ole ollut kiinnostuneita miehiä, ikinä en ole päässyt treffeille. Ikää jo reilu 30v.
Vierailija kirjoitti:
Ap tarkoitti että kaikenlaiset naiset löytävät miehiä..myös kovaäänisesti hölöttävät ja ei niin timmissä kunnossa olevat...jotka hän rankkasi epäkiinnostaviksi
Rohkenen silti olla eri mieltä. T.1
Vierailija kirjoitti:
Olen timmi mutta hiljainen nörtähtävä nainen, ikinä ei ole ollut kiinnostuneita miehiä, ikinä en ole päässyt treffeille. Ikää jo reilu 30v.
Valehtelet, pääset heti treffeille kun vain teet tinder tilin. Pääset jopa valikoimaan treffattavasi kuin karkkikaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitä voi varmuudella tietää. Olen ollut useasti ihastunut näyttämättä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinun pitäisi jutella niitä näitä kiinnostavalle miehelle ja näyttää että olet helposti lähestyttävä. Ei kukaan mies ihan puskista ketään pyydä treffeille jos ei tiedä sinusta mitään eikä aisti että kemiaa voisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet, pääset heti treffeille kun vain teet tinder tilin. Pääset jopa valikoimaan treffattavasi kuin karkkikaupassa.
Yksinäiset naiset on aina valehtelijoita joille ei sympatiaa heru. En muista että yksinäiset miehet olisi ikinä saaneet samanlaista kohtelua täällä.
Usko tai älä, se ei tilanteeseeni vaikuta. Nettideitit on kokeiltu.
Juuri ne räväkät hölöttäjt saavat aina miehen. He ovat jännämiesten vastine naisissa. Juuri eilen olin baarissa ja naapuripöydässä oli seurue, jossa oli räväkkä ja aika rupsahtanut hölöttäjä, äänessä n 98% ajasta. Hänen vieressään istui palvovan näköisenä hiljaa todella komea aviomies.
Baari oli täynnä myös kauniita hiljaisempia nuoria naisia ja he olivat siellä ihan yksin ilman mitään miesseuraa koko illan, vaikka näytti siltä, että olisivat halunneet tutustua johonkin.
No niin eli johtopäätöksenä voimme siis todeta että miehet eivät ole yhtään ulkonäkökeskeisiä kuten kommentoija nro 9 todisti.
Ketju voidaan sulkea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitä voi varmuudella tietää. Olen ollut useasti ihastunut näyttämättä sitä.
Älä näytäkään. Tulee helposti ikävyyksiä metoo-ympäristössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tehnyt sellaista tiliä.
Oletteko huomanneet, että on olemassa ihmisiä, joiden seurassa toiset ihmiset eivät vain viihdy? Monen yksinäisen miehen tai naisen kohdalla kyse on varmaan tästä ilmiöstä. He eivät karkoita toisia ihmisiä tahallaan luotaan, heidän kanssaan toisille vain tulee väkinäinen ja epämukava olo.
Onneksi tämä ominaisuus ei tunnu vaikuttavan kaikkiin ihmisiin. Myös tällaiset ihmiskarkoittimet voivat löytää itsensä kanssa viihtyviä ihmisiä ja perustaa perheen, jos vain on onni matkassa ja sattuu törmäämään itselleen sopivaan seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat kiinnostavalta. 99% varmuudella olisin lähtenyt kanssasi treffeille, jos olisit tullut juttelemaan
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko lähteä treffeille kanssani? Et voi enää väittää että et olisi päässyt.
M31
Räväköiden naisten miestensaanti...olisiko niin että se räväkkä nainen iskee miehen ja mies kun on perso seksille niin katsoo läpi sormien sitä räväkkyyttä
Vierailija kirjoitti:
Kuules, täälläpä sinulle ois 30+ mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei kannata näyttää mitään koskaan kenellekään. Voi pian joutua treffeille. Tai saada miehen, ajattele. Mitä siitäkin tulisi.
No just ne kovaääniset hölöttäjät on kuuminta hottia miesten keskuudessa. Meihin, jotka emme tuo itseämme niin esille, ei kukaan kiinnitä huomiota.