Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi koirat haukkuvat minulle kadulla? Haukkuuko teille?

Vierailija
01.12.2017 |

Ei tunnu kivalta enkä muista että aiemmin olisi noin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hauku, mutta tulee nuuskimaan. Ne haistaa, että mä tykkään niistä ja multa saa rapsutuksia 🐶🥰

Vierailija
22/29 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteekö sinun vaatteistasi jokin ääni, jota et itse kuule, mutta koira kuulee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani haukkuu poikkeavia asioita, mikä on loogistakin, jos ajattelee hälytys- ja vartiointimielessä. Onko ap:ssa jotain erikoista tai erikoinen tapa liikkua tms? Koirani haukkuu kyllä eri värisiäkin ihmisiä, mikä on tosi noloa. Onko esim. ap:n ihonväri poikkeava, tai tukanväri tms? Toisaalta voi olla, että koira on joskus pelstynyt tietynnäköistä ihmistä ja nyt se haukkuu kaikkia, jotka muistuttavat sitä ihmistä.

Vierailija
24/29 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät hauku minulle. Kutsun niitä ystävällisesti ja tulevat luokseni lempeästi katsoen häntää heiluttaen. Minulla on aina liikkuessani mukana makupaloja joita jakelen koirille. Makupaloissa on täytteenä ärhäkkää laksatiivia (=ulostuslääke) joka alkaa vaikuttaa vähän viiveellä, usein silloin kun koira on kotiutunut omistajineen. :) 

Vierailija
25/29 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jotkut haukkuvat ja toiset eivät. Yhteen aikaan huomasin koirien alkavan haukkua, jos minulla oli huppu päässä. Kun laskin hupun alas, koira yleensä rauhoittui.

Haukkuminen näyttää hyvin sattumanvaraiselta siksikin, että kerran näin samaan aikaan kaksi chihuahuaa, joista toinen suhtautui ystävällisesti ja toinen haukkui vihaisesti.

Vierailija
26/29 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät hauku vaan ensin ujosti katsovat, sitten käy häntä heilumaan ja lähtevät tulemaan kohti, jotkut jopa oikein juoksujalkaa. Ihania :) 

Vierailija
27/29 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen opettanut koirani haukkumaan ainoastaan värillisiä ja arabeja.

Vierailija
28/29 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylällä haukkuu aina koira pienessä aitauksessa koppinsa katolla. Tuntuu kurjalta mennä talon ohi kun arvaa että koira aloittaa taas ulinan ja haukkumiskiljunnan.

Vierailija
29/29 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä ap. Koirat voivat haukkua esimerkiksi rattaille, kuljetuskärrylle, takille, liikkaaville ihmisille, kävelysauvoille tai mille hyvänsä. Ei se ole henkilökohtaista. Kaikki koirat eivät ole tottuneet kaikkeen. Aina omistajat eivät viitsi puuttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi