Facen tykkäykset
Miten voi olla että olen tykännyt tänään ehkä 20 kuvasta, niin nyt minulla on ilmoitus että olen viikon mittaisella bännillä liiallisen tykkäämisen takia...?
Miten tuolla Facessa nuo oikein menee? Paljonko saa tykätä päivässä/viikossa/kuukaudessa? Osaako joku sanoa? Ja onko se että marraskuussa tietty, joulukuussa tietty määrä jne.
Mulla ei ole koskaan käynyt noin.
Kommentit (11)
samaa ihmettelevä kirjoitti:
Sitä olen itsekin ihmetellyt, että onko joku tietty määrä tykkäyksiä mitä facessa saa olla että joutuu jäähylle.
Eli et muista paljonko tykkäyksiä on pitänyt painella että bannit on tulleet.
Tosi outoa tuollainen. En tajua miksi noin 20 tykkäyksen kohdalta tulee viikon tykkäyskielto.
Mä olen ollut facessa muistaakseni jostain vuodesta 2007. Vieläkään en ole yhtään kertaa painanut tykkää nappia. Koskakohan mulle tulee bannia käyttämättömyydestä?
Kaverille kävi samoin, epäili tykkäilleensä liian nopeasti. Mä tykkäilen 100 kertaa päivässä Facebook-postauksista ilman bannia joten epäilen, että kyseessä on se, mistä tykkää eikä se miten paljon.
Outoa... Ehkä ne tulkitsee, että oletkin jokin robotti? Et oikea ihminen?
Tylsää. Olen tykännyt muutamista kavereiden kuvista sekä kilpailukuvista ja sitten jo ilmoitettiin että tuli bannit.
Vierailija kirjoitti:
Kaverille kävi samoin, epäili tykkäilleensä liian nopeasti. Mä tykkäilen 100 kertaa päivässä Facebook-postauksista ilman bannia joten epäilen, että kyseessä on se, mistä tykkää eikä se miten paljon.
Jestas. Mitähän olen sitten tehnyt väärin? Noh, ei auta. Viikon päästä sitten tykkäillään, ehkä :D
Tänään tykkäsin muutamasta kaverin kuvasta ja sitten muutamasta kilpailusta. Ja sitten mut bannattiin :D
Ei saa bannia tykkäämisistä.
Epäilen että kirjoittaja on jonkun sortin apaattinen lusmu jota häiritsee muiden ihmisten tykkäämiset
Vierailija kirjoitti:
Ei saa bannia tykkäämisistä.
Epäilen että kirjoittaja on jonkun sortin apaattinen lusmu jota häiritsee muiden ihmisten tykkäämiset
Oi, kiitos paljon vastauksestasi <3 Toivottavasti "autoit" suoraan sydämestäsi. :) Auttamisen halusi suoraan sanoen tihkuu ulos :D Tätähän minä juuri kysyin.
Mietin vaan että kun sinun oli pakko kirjoittaa noin negatiivisella sävyllä, mikä itse sitten olet?
Miksi ihmeessä minua häiritsisi muiden tykkäämiset? :D Siis apua, oikeasti? Mistä olet sellaista saanut päähäsi :D Tiedoksi, ei häiritse! Kysyin vaan että tietääkö joku mistä johtuu.
Olin tässä yhtenä päivänä kuumeessa, ja makoilin sohvalla suuren osan päivästä.. Ja kulutin aikaani osallistumalla kaikkiin löytämiini fb-kisoihin, arvontoihin jne. Osallistuminen tykkäämällä ja kommentoimalla. Yleensä tykkäys sekä ko. sivusta että julkaisusta. Noin 4 tunnin ja liki sadan kilpailun eli n. 150 samana päivänä tehdyn tykkäyksen jälkeen tuli banni tykkäyksiin. Netin kautta tehtynä. Puhelimen sovelluksessa toimi tykkäily edelleen. Lähetin saman tien ylläpitoon palautteen, etteikö kilpailuihin saa osallistua.. Banni poistui noin tunnissa.
Oletko kiusaaja?
Et tykkää kuin tiettyjen henkilöiden jutuista, vaikka jollain toosella samanlainen päivitys?
Sitä olen itsekin ihmetellyt, että onko joku tietty määrä tykkäyksiä mitä facessa saa olla että joutuu jäähylle.