Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä taas yksi yksinäinen nuori mies! Kyllä tuntui pahalta nähdä facebookissa kuva kuinka pitkään rakastamani nainen suuteli toista miestä :(

Mies20
01.12.2017 |

Enhän minä sille ikinä saanut kerrottua tunteistani ja tiesin että tässä näin käy!
Käyn vain usein katselemassa hänen faceprofiilia ja tänään näin kuvan jossa hän ilmoitti parisuhteestaan ja samassa oli kuva jossa hän suuteli kyseistä poikaa/miestä.
Tuntui niin pahalta katsoa. Koko loppu illan olen tuntenut kuinka itku on kurkussa ja suru oikein kurkkua viiltää 😢.
Ja loppuun vielä, että en ole juonut tippaakaan alkoholia eli olen aivan vesiselvä!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea olet ap! En ihmettele yhtään, että olet tuossa pisteessä! 😂😂😂😂😂😂

Vierailija
2/8 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you, bro. Rakastuin fuksivuonna erääseen daamiin ja katselin 4 vuotta sivusta, kuinka tämä daami pariutui erään toisen vuosikurssilaisemme kanssa. Ovat nykyään naimisissa. Minä puolestani olen yksin. Silti olen samalla onnellinen tämän daamin puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei... :/ no nyt ainakin voit olla varma tilanteesta ja alkaa päästä asiasta yli. Tsemppiä!

Vierailija
4/8 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt katselemassa eli ettekö ole fb kavereita? Tunnetteko oikeasti?

Lähde kavereiden kanssa ulos tai mene hyvään pitseriaan ja tilaa kunnon pitsa ja juo pari lasia hyvää punkkua ja aloita tytön unohtaminen.

Vierailija
5/8 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies20 kirjoitti:

Enhän minä sille ikinä saanut kerrottua tunteistani ja tiesin että tässä näin käy!

Käyn vain usein katselemassa hänen faceprofiilia ja tänään näin kuvan jossa hän ilmoitti parisuhteestaan ja samassa oli kuva jossa hän suuteli kyseistä poikaa/miestä.

Tuntui niin pahalta katsoa. Koko loppu illan olen tuntenut kuinka itku on kurkussa ja suru oikein kurkkua viiltää 😢.
Ja loppuun vielä, että en ole juonut tippaakaan alkoholia eli olen aivan vesiselvä!

Voi ei! Tiedät kyllä mitä tehdä. *sihaus*

Vierailija
6/8 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasia ne tytöt just on.

Vierailija
7/8 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, että on paljon naisia, jotka ovat kanssasi samassa tilanteessa ja ihan samoissa tuntemuksissa? Monesta tavallisesta, kiltistä naisesta tuntuu aivan samalta, kun näkevät ihastuksensa suutelemassa tai yhdessä jonkin bimbon kanssa.

Vierailija
8/8 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme