Miten saat jaettua hiusvärin kahteen osaan
Haluaisin käyttää puolet hiusväristä mutta miten saan jaettua kahteen yhtä suureen osaan? Yritin silmämääräisesti mutta piti lopulta käyttää kokonaan kumpikin, väri ja kehiteaine.
Kommentit (6)
Mä olen aina mitannut silmämääräisesti, eikä mun hiukset ole räjähtäneet vielä kertaakaan. Kyllä sen oikean määrän oppii ajan myötä hahmottamaan
Ei ole tullut hiuksia aikoihin värjättyä. Ilmoitetaanko niissä pakkauksissa sisältöjen määrät? Jos ilmoitetaan, ja haluaa tarkka olla, niin voi mitata vaa'alla tai mitta-astialla (riippuen siitä, millä yksiköllä määrät on ilmoitettu). Vai eikö pysty tekemään näin?
Mä laitan siihen kehiteaineeseen kynällä viivan missä menee puoliksi.Ja värituubista sitten vaan arviolla se puolet.
60 ml taitaa olla molemmissa. Silmämääräisesti vaikeaa, kerran kokeilin ja piti lisätä kummastakin tuubista aina vähän kunnes kaadoin loput ja käytin koko aineen kerralla.
Mä kaadan silmämääräisesti puolet kummastakin johonkin tyhjään purkkiin (esim. raejuustopurkki) ja sekoitan siinä. Ei mitään ongelmaa.