Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saat jaettua hiusvärin kahteen osaan

Vierailija
01.12.2017 |

Haluaisin käyttää puolet hiusväristä mutta miten saan jaettua kahteen yhtä suureen osaan? Yritin silmämääräisesti mutta piti lopulta käyttää kokonaan kumpikin, väri ja kehiteaine.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaadan silmämääräisesti puolet kummastakin johonkin tyhjään purkkiin (esim. raejuustopurkki) ja sekoitan siinä. Ei mitään ongelmaa.

Vierailija
2/6 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina mitannut silmämääräisesti, eikä mun hiukset ole räjähtäneet vielä kertaakaan. Kyllä sen oikean määrän oppii ajan myötä hahmottamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut hiuksia aikoihin värjättyä. Ilmoitetaanko niissä pakkauksissa sisältöjen määrät? Jos ilmoitetaan, ja haluaa tarkka olla, niin voi mitata vaa'alla tai mitta-astialla (riippuen siitä, millä yksiköllä määrät on ilmoitettu). Vai eikö pysty tekemään näin?

Vierailija
4/6 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmämääräisesti ihan.

Vierailija
5/6 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan siihen kehiteaineeseen kynällä viivan missä menee puoliksi.Ja värituubista sitten vaan arviolla se puolet.

Vierailija
6/6 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 ml taitaa olla molemmissa. Silmämääräisesti vaikeaa, kerran kokeilin ja piti lisätä kummastakin tuubista aina vähän kunnes kaadoin loput ja käytin koko aineen kerralla.