S-bonuksia 53e kertynyt marraskuulta
Yleensä tulee vain 25-30e.
Kuinka paljon muut keskimäärin saa bonareita?
Kommentit (34)
No hae nyt saatana kaljaa jo tolla rahalla.
5-12€ on perus kahden aikuisen taloudessa, 20-30€ kun on ollut vakuutusmaksuja
Mä sain 4,48€ =)
Miten paljon te ostatte kun saatte tollasia summia? Mä luulin käyväni usein.
Ap, onko ollut tuplabonuspäiviä? Siitä kertyy kivasti. Täällä osuuskaupalla ei niitä ole, vain -15%-päiviä.
Yleensä 50-60 euroa, marraskuussa 65 euroa.
Ei ole ollut tuplabonuspäiviä, täällä ne on aina joulukuussa...
Katsoin että 250e mennyt bensaan ja reilu 700e prismaan.... ruokaa ja vaatteita yms 2 aik + 2 lasta. Eli noin tonnilla ostoja, lasten talvivaatehankinnat nosti summaa. Ihan kiva, saa yksien kenkien hinnan periaatteessa takaisin :)
ap
Bonukset kaikkineen laskettu kaikkien tuotteiden hintohin!
Vierailija kirjoitti:
Bonukset kaikkineen laskettu kaikkien tuotteiden hintohin!
Niin? Meinaatko saada jostain halvemmalla?
Äläkä sano Lidl, täällä on jo useasti Prisman kassi todettu halvemmaksi...
ap
Meillä on bonukset tippuneet tosi paljon, kun olemme ruvenneet syömään parempaa ruokaa ja alkaneet käydä Citymarketissa. Vielä viime vuonna saatiin bonusta keskimäärin melkein 60€/kk, tänä vuonna on jääty alle 30€/kk. Meillä on jäsenyyksiä useammassa osuuskaupassa ja bonukset tulevat edullisen taulukon mukaan, jossa 900€ riittää 5% bonuksiin, joten ei ole siitäkään kiinni. Olemme vaan totuttaneet itsemme liian hyvään ruokaan ja Prismassa tulee käytyä aiempaa harvemmin.
Mulla ei ole koko korttia, en käy kauheasti S-ketjun liikkeissä. Aika pieneltä summalta kuulostaa siihen nähden miten paljon olette Prismaan ym. kuluttaneet. En taida hankkiakaan näin vähäisellä käytöllä, en näe noiden rekisterien pidoissa mitään kuluttajaa palvelevaa hyötyä.
No nyt tuli satasen verran kun Arina maksoi bonukset tuplana joten keskitettiin ruokaostokset s-ketjuun marraskuussa.
Yleensä tulee vaan pari euroa kun pääasiassa tehdään ostokset Citymarketissa paremman laadun ja valikoiman takia.
Toukokuulta tulee jotain 80€, muilta kuukausilta jokunen kymmenen senttiä.
Hommasin etukortin kun meidän vakuutuksista alkoi saada bonusta. Ruuat haen cittarista.
Mä saan yleensä 2-4e kuussa kahden hengen ostoksista :D on se silti paljon enemmän kuin k-kaupalta sai, se oli vuodessa 5-10e.
Mulle tuli vähän päälle 3 euroa, mikä on nykyään mun perusbonus. Muutaman kerran olen yli 20-vuotisen jäsenyyden aikana saanut n. 50 euroa, vaikka joitakin vuosia sitten 7-henkisen perheen ostokset tehtiin lähes yksinomaan Prismasta. Nykyään käydään enimmäkseen Lidlissä, kolmen hengen talous meillä.
Ei tule bonuksia, tulee vaan osuuspääoman korko useammasta s-kaupasta. Niin tyhmä en ole etttä luovuttaisin dataa kulutustottumuksistani ässälle-
Kannattaa tosiaan katsoa se oman osuuskaupan bonustaulukko ja miettiä, pitäiskö vaihtaa parempaan. Me asuntaan HOK-Elannon alueella ja täällä 5% bonukset saa vasta 1500€ ostoilla. Me on vaihdettu bonukset tulemaan Turun osuuskaupasta, jossa 5% bonuksiin riittää 900€ ostokset.
Muutama kymmenen euroa yhteensä vuodessa bonuksia valtaosa vakuutusten ansiosta, satkun verran osuuspääoman korkoa, ja nämä menee sukkana rahastoon. Tämä on sellainen "ylimääräinen hätävara" jonka tuotolla ei ihan niin suurta merkitystä ole mutta tuotto on ollut suht hyvä. Vakuutukset nyt vain sattuvat olemaan halvimmat kaiken lisäksi tapiolasta. (kilpailutin kuukausi sitten).
Nyt 60-70€