Mitä teette jos viette miehen treffeille?
Onko jotain erityistä vaiko ihan vaan ulos syömään?
Kommentit (8)
Syömään ja elokuviin tai teatteriin.
Tiedän, että tätä ei kysytty minulta, mutta olin iloissani kun minua treffeille pyytänyt nainen vei minut Muumilaaksoon. Tampereella, joka siihen aikaan sijaitsi kaupungin kirjaston alakerrassa ja sieltä könyttyämme maan pinnalle hän ehdotti jätskille menoa alarantaan, Laukontorille, josta Viikinsaareen...
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että tätä ei kysytty minulta, mutta olin iloissani kun minua treffeille pyytänyt nainen vei minut Muumilaaksoon. Tampereella, joka siihen aikaan sijaitsi kaupungin kirjaston alakerrassa ja sieltä könyttyämme maan pinnalle hän ehdotti jätskille menoa alarantaan, Laukontorille, josta Viikinsaareen...
Niinhän sillä oli tapana:D menittekö viikinsaareen pelaamaan golfia.
Minä vien kotiini ja tarjoan maksamakkarakeittoa !
https://www.vauva.fi/keskustelu/2977384/helppoja-ja-nopeita-lounaitaval…
Johonkin paikkaan mistä itse pidät. Silloin annat aidon kuvan itsestäsi.
Syömään hyvään paikkaan on varma vaihtoehto. Tykkään myös paikoista joissa on aktiivista menoa, vaikka huvipuisto, joku urheilu (ei saa mennä liian kilpailuhenkiseksi tosin) yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sillä oli tapana:D menittekö viikinsaareen pelaamaan golfia.
Ei kun katsomaan kesäteatteria. - Yhtä mieltä olimme siitä, että esitys ei ollut hyvä. Mutta hyvässä seurassa sekin meni. Kummallakaan meistä ei ollut tietos esityksestä etukäteen sen kummemmin.
Yleensä jos deittailen miestä, niin siinä on vähän toisenlaista suuhunpantavaa.