Perjantai ja sinä vaan notkut palstalla??
Kommentit (44)
Tulin äsken töistä, kävin saunassa ja odottelen miestä kotiin..
Vierailija kirjoitti:
Noh, tylsää. Mies on bilettämässä ja itse makaan lämpötyynyn alla sohvalla liitoskivuissa. Telkusta ei tuu mitään, selaan siis kännykällä av:ta ja syön makkaraperunoita.
Mitä ovat liitoskivut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, tylsää. Mies on bilettämässä ja itse makaan lämpötyynyn alla sohvalla liitoskivuissa. Telkusta ei tuu mitään, selaan siis kännykällä av:ta ja syön makkaraperunoita.
Mitä ovat liitoskivut?
Panovirhepaholainen, tarkoitin siitoskivut.
Kamalaa selitystä palstalaisilla miksi ovat täällä 😂😂😂
Ei ole rahaa tehdä muutakaan, puhelinlaskun sentään pystyin maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ovat liitoskivut?
"Loppuraskaudessa lantiorenkaan luu-rustoliitokset löystyvät hormonaalisten tekijöiden vaikutuksesta" (Täytyi lainata hieno lause netistä) =mahdollisesti hemmetinmoista vihlontaa.
Pakkaan ja hoidan asioita tänään, että voin viikonloppuna nauttia ja rentoutua ihan huolella.
Tulin juuri lenkiltä. Palaudun sitruunalimettivodkan voimin ja pian menen suihkuun. Sitten lähden miehen kanssa syömään.
Vierailija kirjoitti:
Tulin juuri lenkiltä. Palaudun sitruunalimettivodkan voimin ja pian menen suihkuun. Sitten lähden miehen kanssa syömään.
Kuulostaa mukavalta, hyvää iltaa teille ☺
katoin kans ku tulin kotiin, ni kaikissa kerrostalon asunnoissa valot.
Pelataan miehen kanssa ps4. Ei oo elämää, mutta meilläpä on sipsejä ja karkkia piristämään mieltä.
Olen töissä ja odotan työpisteellä työtehtävää. Mikäs ap se sun syysi olikaan...?
Palelen yksin kämpässäni, joten lämmittelen vähän aikuisten puuhilla tai siis omalla kivalla :D
Taas tämä sama bilettäjämollaaja täällä vinisemässä. Kyllä sitä teininä jaksaa siiderikännejä ja odotella junia loskasilla asemilla iltansa ratoksi, onnittelut sinulle siitä. Terveisin erittäin flunssainen ja erittäin raskaana oleva varhaiskeski-ikäinen täältä lämpimän viltin alta.
On, liikaakin! Olen työstänyt ihan raivopäisenä yhtä artikkelia koko tämän viikon, ja nyt aivot ovat ansainneet nollauksen viikonlopun alla, joten täällä ollaan. Mitään ihmisiä en halua nähdä, jos sitä tarkoitat.
Nii-i. Niin notkunkin ja suunnittelen joululahjoja. Muutama lahja on jo ostettukin ja ihailen niitä. Ihanaa ostaa lapsille lahjoja 😏
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Eikö ole elämää jota elää?
Niin näytät sinäkin tekevän. Että hanki vaan itsellesi elämä ennen kuin muista olet huolissasi!
Loikoillen vuoteessa ja odotan, että hermokivut laantuvat. Sitten 10-vuotiaan kanssa piparkakkuja leipomaan. Rentouttavaa lukea avn juttuja.