Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies peruutti lyhtypylvääseen

Vierailija
01.12.2017 |

Niin että pylväs meinasi kaatua. Nousi autosta ja oli ainostaan kiinnostunut autonsa perän kunnosta, viis lyhtypylväästä.. ei edes viklaissut. Vieläkin tuolla kyykkii tutkimassa potentiaalista naarmua tai lommoa.

Satun istumaan viereisessä autossa parkissa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan loogista. Jos törmäisin betoniporsaaseen, niin en kyllä katsoisi ottiko se pahastikin hittiä. Myös lyhtypylväät on järeää tekoa ja auton puskuri ties mitä muovia. Heikompi antaa periksi ja mies tutkii nyt, mitä sille autolle kävi.

Vierailija
2/10 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pylväs ei kaatunut.

Vittuako kyyläät?

Vierailija
4/10 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joskus ajanut lyhtypylvääseen eikä se ketään kiinnostanut. Yritin soittaa kaupunginkansliaan jossa kukaan ei tiennyt kenelle se kuuluu ja aina antoivat uuden numeron. Lopulta sain tietää että se on sähkölaitoksen pylväs ja sinnekin soitin moneen kertaan ennen kuin sain selvitettyä pylväsvastaavalle mitä on tapahtunut ja missä. Välinpitämättömästi otti vaan tietoni vastaan ja enkä tiedä onko sille pylväälle mitään tehty tänä päivänäkään.

Vierailija
5/10 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sattuu, minä peruutin viime viikolla valotolppaan. Tosin en käynyt katsomassa sen kummemmin tolpan kuin puskurinkaan kuntoa, kun tolppa pysyi pystyssä ja puskurin lommot kuuluvat kategoriaan evvk.

Vierailija
6/10 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kun BMW-kuski peruutti uuden Nissan Qashqain keulaan, bemarimies vain poistui paikalta.

Vierailija
7/10 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei osaa ajaa eikä peruuttaa. Niillä on vaikeeta hahmottaa tilaa.

Vierailija
8/10 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus hurjassa nuoruudessa työnsin valopylvään nordean pihalla vinoon talviautolla tahallaan,sama tolppa kenottaa siellä edelleen.

Vierailija
9/10 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä sattuu, minä peruutin viime viikolla valotolppaan. Tosin en käynyt katsomassa sen kummemmin tolpan kuin puskurinkaan kuntoa, kun tolppa pysyi pystyssä ja puskurin lommot kuuluvat kategoriaan evvk.

Taidat olla naiskuski :D Suurimmalle osalle tällaisia onnettomuuksia ei vaan "satu", kyllä sinä itse peruutat siihen pylvääseen katsomatta taaksesi, eli ohjaat autosi pylvääseen.

Vierailija
10/10 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kun BMW-kuski peruutti uuden Nissan Qashqain keulaan, bemarimies vain poistui paikalta.

Tämäkin kuski ajoi Bemaria.

Ei mitenkään erityisesti tarvinnut kyylätä, kun odottelin autossa kyytiläistä ja tämä tapahtui siinä nenän edessä.

Mies vaan käyttäytyi mun mielestä niin oudosti, että piti ruveta kirjottamaan. Hoivasi sitä puskuriaan moneen otteeseen eikä edes vilkaissut lyhtypylvästä.

No, meitä on moneksi.

Ap