Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä työpaikalla?

Vierailija
01.12.2017 |

Oletteko harrastaneet seksiä tai mitään työpaikalla ja kenen kanssa? miten päädyitte?
Oliko partneri vanha tuttu vai uusi tuttavuus vai tuntematon? Itse olen ihastunut sihteeriimme ja välillämme on pientä flirttiä ja säpinää ollut kokoajan :D .Laitanko viestin, kysynkö naamatusten että tulisko siivouskomeroon lounastauolla :DDD ? Haen häneltä päivittäin tavaroita tehtävien puolesta vaan en uskalla lähestyä jos vaikka onkin ihan eri linjalla ja tekee valituksen lähentelystä? Nainen tuskin uskaltaa tehdä usein aloitetta vaikka työkaveri kiinnostaisikin vai miten itse naisena näytät kiinnostuksen pikaiseen seksiin esim työkaverin kanssa koska ei yhtään tiedä. Myös ajatus siitä että sekstailee untemattoman henkilön kanssa työpaikalla kiihottaa muutenkin

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Oman alaiseni kanssa. Kipinöintiä (molemminpuolista) oli ollut jo pitkään. En muista taisiko kumpikaan tehdä varsinaisesti aloitetta.. Tilanne vaan taisi ajautua siihen. Hurjaa ja erittäin tyydyttävää seksiä seurauksena. Moniaita kertoja.

Ei vaikuttanut työsuhteeseen, mutta johti seurusteluun. Jatkuu edelleen. Enää ei olla esimies-alainen asetelmassa.

Vierailija
2/10 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen. Oi niitä pitkiä kesäöitä ja myrskyisiä talvi-iltoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä työpaikalla. Mutta ennen sitä seksiä harrastettiin kyllä muualla.

Ja lähentyminen tapahtui bileilla jälkeen, jolloin ko. mues kertoi tykkäävänsä musta naisena. Selvinpäin käytiin juttelemassa ja sitten päädyttiin kokeilemaan ihan muualle toimiiko meidän kemiat.

Ton jälkeen tuli käytyä muutama kerta vessassa harrastamassa. Nykyään ollaan eri työpaikoissa, kemiat toimivat edelleen ja harrastatetaan edelleen seksiä yhdessä.

Vierailija
4/10 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/10 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen työnajantajan palveluksessa ollessani firman autokusia (nainen) rakennustyömaalla kontissa kesken ruokatunnin.

Nykyisessä paikassani yhtä muijaa useemman kerran. Omalla työpistellääni tuolissa, kollegan tuolilla, esimiehen pöydällä haarat leväällän ja minä nuoilin, sekä esimiehen huoneen lattialla. Vessassa antanut poskeen.

Vierailija
6/10 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, yövuorossa sairaalassa osaston kanslissa päivystävän lääkärin kanssa...

Huh, vieläkin puna nousee poskille. Onneksi ei jääty kiinni!

Vierailija
7/10 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnjohtaja kirjoitti:

Edellisen työnajantajan palveluksessa ollessani firman autokusia (nainen) rakennustyömaalla kontissa kesken ruokatunnin.

Nykyisessä paikassani yhtä muijaa useemman kerran. Omalla työpistellääni tuolissa, kollegan tuolilla, esimiehen pöydällä haarat leväällän ja minä nuoilin, sekä esimiehen huoneen lattialla. Vessassa antanut poskeen.

Vau mistä tuo lähti että ekan kerran otti poskeen / panitte?

Vierailija
8/10 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä näkee IT järjestelmästä koska toimisto on tyhjä, siis minä ja hän viimeiset. Yleensä kaikki lähtevät juuri oikeaan aikaan. Me odottelemme "oikeaa bussia". Tätä on jatkunut jo vuosia. Lisäksi, olen M27 ja hän N52.

Vierailija
9/10 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto kun tekee mieli työkaveria

Vierailija
10/10 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

työnjohtaja kirjoitti:

Vau mistä tuo lähti että ekan kerran otti poskeen / panitte?

Täysin viattomasta flirtistä, jota käytiin spostin välityksellä, kun tehtiin töitä yhdessä.

Alkoi sitten mennä jutut jo aika ronskiksi ajoittain, ja sattui niin, että menimme yhdellä kyydillä kaksin eräälle työmaalle. Päivä kului pussaillessa ja hänen jalkoväliään farkkujen päältä hieroessa.

kottin ajaessamme avasin siinä kuskina ollessani kuitenkin housunsa, ja hieroin kaksi tai kolme, en muista, orgasmia hänelle ajon aikana.

Seuraava kerta, kun tapasimme työpaikalla, olikin jo melko kuumottavaa kaiken päivää, kun ei oikein tiennyt, miten asia jatkuisi, vai jatkuisiko ollenkaan. olimme molemmat varattuja tahollamme ja oli vähän niinkuin sovittu, että se oli vaan se yksi kerta, kun vähän lipesi.

No, ei jäänyt siihen yhteen kertaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi