Hei sinä aloitusten alapeukuttaja!
Tosi usein täällä näkee keskusteluja, joissa aloitusta on alapeukutettu rankasti, mutta sitten keskustelun kommentit ovat pääosin saaneet myönteisiä peukkuja. Monesti nekin kommentit, jotka peesailee aloitusta, saa plussaa. Jotkut täällä siis alapeukuttelee just avaustekstejä, miksi? Voisiko joku tällainen raottaa hieman sielunelämäänsä?
Kommentit (12)
Kuka noita ottaa oikeasti tosissaan? Johan noilta on mennyt merkitys, kun kiusallaan lätkitään alanuolia.
Alapeukuttaminen ei ole mun juttu ja tekee kipeetä.
Jos klikkaan otsikkoa, jonka takaa paljastuu typerä aloitus, niin usein alapeukutan sitä enkä lue kommentteja lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tästä oli keskustelua joskus, silloin joku kertoi että alapeukuttaa siksi että komppaa aloittajaa. Esim. aloittaja vaikka kertoo kamalasta pomosta, jolloin nämä peukuttajat osoittavat alapeukulla olevansa sitä mieltä että joo, törkeää toimintaa pomolta.
Mä taas ymmärrän tuon niin, että alanuoli = eri mieltä kuin aloittaja, ylänuoli = samaa mieltä. Eli tuossa esimerkkitapauksessa aloittaja on muiden mielestä väärässä, jos saa alanuolia ja on tyyliin aloittajan oma syy jos pomo on kamala.
Prototyyppi kirjoitti:
Kuka noita ottaa oikeasti tosissaan? Johan noilta on mennyt merkitys, kun kiusallaan lätkitään alanuolia.
Omia peukutuksiasi.
Prototyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä oli keskustelua joskus, silloin joku kertoi että alapeukuttaa siksi että komppaa aloittajaa. Esim. aloittaja vaikka kertoo kamalasta pomosta, jolloin nämä peukuttajat osoittavat alapeukulla olevansa sitä mieltä että joo, törkeää toimintaa pomolta.
Mä taas ymmärrän tuon niin, että alanuoli = eri mieltä kuin aloittaja, ylänuoli = samaa mieltä. Eli tuossa esimerkkitapauksessa aloittaja on muiden mielestä väärässä, jos saa alanuolia ja on tyyliin aloittajan oma syy jos pomo on kamala.
Useimmat ymmärtää sen kuten sinäkin. Minä myös. Kommentoin vain että tuolloin JOTKUT kertoivat alapekuttavansa noin. Eli ihan turhia alapeukkuja😢
Prototyyppi kirjoitti:
Sinä se jaksat aina vain loukkaantua alanuolista. Poistit sentään sen typerän allekirjoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Sinä se jaksat aina vain loukkaantua alanuolista. Poistit sentään sen typerän allekirjoituksen.
?
Loukkaantua alanuolista? Juurihan mä kirjoitin etten niistä välitä, kun niitä lätkitään kiusallaan. Yhtä tyhjän kanssahan nuo tällöin ovat. Vaikeuksia luetun ymmärtämisessä?
Olen ollut jo vuosia sitä mieltä että tänne palstalle minkään aidosti järkevän aloituksen kirjoittaminen on kuin veisi helmiä sikalaan. Siksi tyydyn nykyisin aloittamaan keskusteluja vain alapääongelmista ja imetyksestä.
Mitä se kertoo ihmisen itsetunnosta, jos hän kaipaa yläpeukkuja tai ahdistuu alapeukuista? Mielestäni paljon olennaisempi kysymys kuin ihmetellä yhtään mitään peukkuja.
Ei tässä nyt ole vielä ahdistukseen asti päästy sentään.