Mietteitä The Bachelor - Nick Viall & tytöt
Ei kovin koukuttava avaus, mutta en löytänyt keskusteluavausta mainitusta.
Pöyristyttävää, kuinka oman terapian tarpeessa on tämä Taylor, jonka tutkinnot vastannevat suomalaista psykologin tutkintoa (Amerikassa ei liene ole soveltuvuushaastattelua, jotta pääsee opiskelemaan psykologiaa yliopistoon). Ihan oikein Corinne sanoi, kuinka voit auttaa muita kun olet kiusaaja.
Valitsin sattumanvaraisesti yhden jakson, jossa Dominique-niminen nainen lähetetään kotiin. Muutenkin jos joku kilpailijattarista rohkenee avata suunsa ihmetelläkseen - se on auto paikalle slam! Kotimatkalle. Nick on toivoton. Kolmas seikka joka pisti silmään, oli Rachelin hymyileminen heti, kun kuuli Dominiquen lähteneen. Videopäiväkirjalle sanoi 'vaikka olen surullinen kun D lähti plaa plaa'. Eli ei ole Rachel varmaan kovin lempeä, vaikka on antanut kuvan itsestään 'hyvänä ihmisenä'. Itse asiassa voi olla yhä epätoivoinen ja tuhannen kiero. Vaikka ei näytä sitä.
Kommentit (2)
Corinne oli mun mielestä aluksi ärsyttävä ja provosoiva, mutta sitten loppua kohden hänestä tuli kiltimpi ja avoimempi, ja aloin pitää hänestä :) Corinnen isä (kreikkalainen) oli hauska, kuin joku komediahahmo.
Olet oikeassa.
Katsoin pari jaksoa. Muut eukot liittoutuivat Corinnea vastaan - kyse on kiusaamisesta! Käsittääkseni Corinne on nuorimpia. Kaikki asiat, mistä syyttävät häntä, löytyy ajan oloon heistä itsestä.
Vanessa ylpisteli, ettei paljastele poveaan kuin Corinne. Kuitenkin jakson kymmenen ruususeremoniassa Vanessa läväyttää nahkatakin reunat taakse, että rinnat varmasti näkyy ja vaikuttaa!
Corinne on luonnonlapsi. Muut ovat korppeja. Eikö yhden naisen nimi olekin korppi - Raven?