Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret miehet kasvattaa rumat viikset?

Vierailija
30.11.2017 |

Sellaiset haivenet. Onko niiden idea se että ovat niin rumat että ovat ironisesti cool, vai onko ne jonkun alakulttuurin silmissä oikeasti hyvännäköiset?

Esim. tällaiset: http://cdn.smosh.com/sites/default/files/ftpuploads/bloguploads/1113/aw…

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-i, en tiedä. Tekisivät niin kuin minä ja kasvattaisivat hienot viikset ja tuuhean parran. Mutta ehkä kaikille ei se karva niin kasva, en tiedä.

Vierailija
2/6 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne viikset sitten kasvaa jossei tuosta?

Minulla on tuommoiset, koska en jaksa ajaa pois, kun muuten kutittaaa ja tulee näppyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset haivenet. Onko niiden idea se että ovat niin rumat että ovat ironisesti cool, vai onko ne jonkun alakulttuurin silmissä oikeasti hyvännäköiset?

Esim. tällaiset: http://cdn.smosh.com/sites/default/files/ftpuploads/bloguploads/1113/aw…

Miks eivät sais? Ei ne sinun mieliks niitä kasvata tai ajele

Vierailija
4/6 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinimies 20v kirjoitti:

Mites ne viikset sitten kasvaa jossei tuosta?

Minulla on tuommoiset, koska en jaksa ajaa pois, kun muuten kutittaaa ja tulee näppyjä.

Ei tuu näppyjä, eikä kutita vaikka päivittäin surautan partakoneella. 

Vierailija
5/6 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amisviikset. Luulevat näyttävänsä miehiltä kun muutama karva kasvaa leukapielessä.

Vierailija
6/6 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jotkut veti heti herneet viiksiin. Kysymys heräsi koska omassa nuoruudessa tuollaisia kutsuttiin pilkallisesti amisviiksiksi ja niitä pidettiin juntteina, mutta nykyään noita näkee myös sellaisilla "trendikkäämmillä" tyypeillä vaikka nuo on ihan oksurumat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän