Onko noloa olla jo tähän aikaan pyjamassa?
Viskasin vaatteet pois töistä tullessa ja laitoin pyjaman päälle. Onko nyt vähän noloa? Nykyaikaisella työssäkävijällähän pitäisi olla aktiivinen ilta.
Kommentit (15)
Onko noloa olla vielä tähän aikaan pyjamassa?
Kesällä voisi ollakin vähän outoa mutta eihän nyt marraskuun lopulla, vuoden pimeimpänä aikana. Katsot leffan, käyt suihkussa ja nukkumaan. Ihan syystä olet jo yöpuvussa.
Tulin just avantosaunasta (no joo, ei ole vielä avanto tähän aikaan vuodesta täällä etelässä), mutta heitin yöpaidan päälle, ihana kaivautua peiton alle sohvalle katsoen telkkaria.
Ei noloa ollenkaan! Itsekkin vietän usein koko päivän "yöasussa". Käytännössä nukun alasti ,mutta noustuani laitan jonkun paitulin ylle ja aamutakin. Mukavaa!
Mitä vähemmän päällä, sitä mukavampaa.
Kävin salilla töiden jälkeen, kotiin suihkuun ja pyjama päälle, parasta!
No ei tietenkään ole noloa. Jos tietää, ettei tarvii enää lähtee minnekään, niin mikäpä olis rennompi kotiasu kuin pyjama.
Arjen ihanuutta on tulla kotiin, mennä suihkuun ja pukea yöasu sekä villasukat päälle. Kuppi kuumaa, ehkä kynttilän sytytys ja sohvan nurkkaan kirjan kanssa tai hyvää ohjelmaa katsoen.
No tuota. Itse riisuin kuuden jälkeen yöpaidan mennessäni suihkuun ja puin puhtaan yöpaidan päälle. Kun kerran on jo ollut päivän töissä, pyjamassa ei ole mitään noloa.
Mä olen joskus päiväkausia pyjamassa ja juon kaljaa. Miksi ihmeessä pukeutuisin välillä muuten. Mä olen tehnyt oikein nukkumisjärjestelyt näitä päiviä varten. Ja käyn kaupasta riittävästi kaikkea etukäteen ettei tarvi edes poistua minnekään. Käyn muuten töissä ettei kukaan nyt siihen takerru.
On noloa lähettää aina samat spämmit. Keksi jo uusia.
No siis niinkö on OMG! Mull on merkki bling bling kledjut päällä korkokenkineen ja täys meikki, hiuksetkin pimpan päälle laitettu. Ties vaikka joku soittais vielä ovikelloa. :)
Onhan tuo nyt vähän noloa suoraansanottuna, heh.