Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voi silloin tehdä kun ei ole ketään joka ymmärtäisi?

Vierailija
30.11.2017 |

Ei ole ketään kenelle puhuisi. Ei ketään kuka tajuaisi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yksikään ihminen ei enää välittänyt, saapui Jeesus elämääni.

Vierailija
2/16 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa viiltelee, joku alkaa käyttää päihteitä, joku käy terapiassa jne. Moni elää näennäisen normaalia elämää opiskeluineen, töineen tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata, kun en ole hoksannut minäkään.

Vierailija
4/16 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun elämä tuntuu niin järjettömän epäoikeudenmukaiselta ettei enää tiedä haluaako näiden ihmisten kanssa elää tässä valheessa.

Vierailija
5/16 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on illuusiota.

Vierailija
6/16 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaa omaan muistivihkoon kaikki ilot ja surut. Itse koen, että kirjoittaminen ja asioiden purkaminen on terapeuttista. Näitä tarinoita voi jälkeenpäin käydä läpi, lukea ja lisätä jatkoksi uusia ajatuksia.

Itse en tätä omaa vihkoani jaa kenenkään kanssa.Nämä ajatukset ovat vain minusta ja minulle, joita voin rauhassa prosessoida ja pohtia. Toki, jokainen toimii itse parhaaksi näkemällään tavalla.

Vierailija
7/16 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se paha saa joskus palkkansa. Siihen saakka on vain elettävä vaikka tekohengittämällä.

Vierailija
8/16 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kukaan ei ymmärrä?

Vierailija
9/16 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku  kirjoittaa AV:lle ja saa vertaistukea sekä vinkkejä.

Vierailija
10/16 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten, kun ei ymmärrä edes itseään...

Vierailija
11/16 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa soittaisin johonkin kriisipuhelimeen tai vastaavaan numeroon. Sielllä ainakin kuunnellaan ja joskus ymmärretäänkin. 

Vierailija
12/16 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se paha saa joskus palkkansa. Siihen saakka on vain elettävä vaikka tekohengittämällä.

Näin juuri. 

Vierailija
13/16 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama tilanne, vaikka varmasti aivan eri syystä. Mä en voi soittaa edes kriisipuhelimeen tai vastaavaan, sillä mun tilanne ei oikeasti ole sillä tavalla huono, että nuo palvelut olisi siihen tarkoitettu - se on vaan hirveän raskas, rasittava ja ahdistava, kauhistuttavan epävarma ja niin edelleen. Meneillään on monia asioita, jotka vaikuttavat minuun rajusti, mutta joihin en itse (enää) voi vaikuttaa, vaan vain sietää.

Mä kirjoitan listoja. Listoja siitä, mikä kaikki voi mennä ja melko varmasti menee pieleen. Sit mä kirjoitan joka kohtaan ratkaisuja tai sen, miten niistä selvitään. Usein niissä lukee vain "sinnitele, kunnes se menee ohi". Mutta helpottaa tavallaan kuitenkin kun asiat jakaa osiin ja niille on JOKU ratkaisu.

Vierailija
14/16 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki luova toiminta auttaa. Kirjoittaminen, lukeminen, musiikki, puutarhanhoito, ruuanlaitto. Saa ilmaistua ja purettua tunteitaan.

Vierailija
15/16 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikin kuuntelu toimii minulla. 

Vierailija
16/16 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita jokin omaehtoinen projekti esimerkiksi valokuvaaminen, jokin käsityö tai mikä tahansa, jonka teet alusta loppuun juuri niin kuin haluat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi