Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teillä olisi toimittu?

Vierailija
10.04.2006 |

Mies on rakentanut meille kesämökkiä tänne helsingin läheisyyteen " maalle" ja hänellä on ollut välillä kavereita apuna. Minä olen ollut kotona hoitamassa lapsia. Nyt on mökki siten valmis, että siellä voisi käydä jo saunassa ja mies keksikin, että kutsuu kaverinsa ekoille löylyille. Minä taas sanoin miehelle, että olisi kiva jos ne ekat löyöyt tehtäisi ihan vaan meille ja saunottaisi rauhassa. (mökki on ensimmäinen isompi ihan ikioma asia meillä) Miehen mielestä löylyt kuuluu tekijöille ja kutsui jo pari kaveriaan saunomaan. Ottaa kyllä päähän! Minä en ole siksi päässyt rakennushommiin yhtään avuksi kun kotona on 3 alle 5v lasta joita en saa mihinkään hoitoon rakennuksen ajaksi. Minä olen ollut lasten kanssa kotona yksin aamusta iltamyöhään ja miehelle se ei merkkaa mitään, mutta se että kaverit on käyneet sillon tällön auttelemassa on niiiin suuri asia. :/

No oikeasti enhän minä siitä mitään menetä jos joku käy siellä ennen minua saunassa, mutta minulle se olisi merkinnyt tosi paljon...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys, ilmankos kukaan ei viitsi vastata.

Vierailija
2/3 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muuta kiitosta saa niin ainakin se! Saunakaljat ja sapuskatkin kuuluu tarjota..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen perhettä. Siis myös miestä.

Me ostimme kesämökin ja remontoimme sitä hiki hatussa ja talkoovoimiakin oli apuna sitä varten että miehen veli kavereineen pääsisi sinne viettämään juhannusta. Me itse vietimme sitä juhannusta toisella mökillä, mikä olikin hyvä sillä olihan se valmiimpi ja mukavampi.

Älä sinä sitä ensimmäistä saunakertaa murehdi: sauna on kuin järvi joka ei kulu siitä että sillä joku muukin soutelee. Ja kun sinä pääset sunaan, se on joka tapauksessa ensimmäinen kerta SINULLE. Tai vaihtoehtoisesti, voithan mennä sinne vaikka tänään ja lämmittää sen itsellesi, niin pääset ennen talkooporukkaa.