Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuliko minusta vahingossa rikollinen?

Vahinkoryöstäjä
29.11.2017 |

Eilen kaupan kassalla jonottaessani, huomasin auki olevan pahvilaatikon, joka oli lähes täynnä paikkakuntani asioista kertovia lehtisiä. Se oli kassan läheisyydessä ennen kassatätin paikkaa. Laatikossa ei ollut mitään hintalappua eikä lehden kannessa lukenut hintaa. Selasin lehteä odottaessa vuoroani ja mietiskelin onko se ilmainen. Kun oli minun aika alkaa maksamaan oletin että kassatäti huomasi lehden minulla kädessä. Ja kun siinä ei ole viivakoodia ajattelin, että kassatäti kirjaa sen laskuun suoraan koneelta, jos se edes maksaa jotain. (Tiedän tiedän, olisi pitänyt avata suu, mutta oletin, että kassatäti huomasi, että otin lehden.)

Niinpä kun aloin pakata ostoksia laitoin lehtisen ekana kassiin ja sitten muita ostoksia. Ja vasta sitten maksoin ostokset. En tajunnut tehneeni mitään väärää, kuin vasta kotona kun huomasin, että lehden takana on hinta... ja että sitä ei mainita mun kuitissa..

Ääk, ilmiannan kardemummaputkilonkin, jos se on vahingossa jäänyt ostoskärryyn ostostenmaksun jälkeen ja nyt olenkin varastanut tahtomattani muutaman euron arvoisen lehtisen!

Mitä minä teen, annanko olla, jäänkö minä siitä kenties kiinni vielä jotenkin, vai menenkö kauppaan avautumaan...?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä kauppaan kertomaan tai rukoile anteeksiantoa. Molemmilla tavoilla voit välttää helvetin.

Vierailija
2/6 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tollasella asialla ole mitään väliä, anna olla. Tietysti jos sua häritsee liikaa voit mennä kauppaankin kertomaan mutta musta se on turhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs muut on mieltä..

Vierailija
4/6 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla.

Vierailija
5/6 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy maksamassa. Ne arvostaa sua.

Jos et, ja joku onkin nähnyt muttei ehtinyt puuttua, sinua pidetään siellä varkaana ikuisesti. Ei oo vitsi.

Vierailija
6/6 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aiot siellä toiste käydä niin mene maksamaan lehti ja kerro mitä tapahtui. Älä, että otit kaupasta lehden pahvilaatikosta ja kuvittelit, että se on ilmainen vaan että unohdit maksaa sen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan