Kukaan ei uskaltanut istua prinssi Danielin viereen :D
Prinssi Danielin Suomen-vierailu sai hupaisan käänteen: kukaan ei uskaltanut istua prinssin viereen
https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000005469207.html
Niin kannattaako opettaa pienestä asti, että opettajien yms. "ylempien" viereen ei ole sopivaa mennä tässä tasa-arvoisessa maassa :D
Kommentit (6)
Jotenkin huvittavaa. Mitä prinssi Daniel mahtaa itse ajatella, kun nousi tavallisesta kuntosaliyrittäjästä prinssiksi?
Ei välttämättä kyllä ole helppo taviksen muuntautua kuninkaallisen perheen jäseneksi! Jos nyt miettii itse kuninkaallisten lapsia, niin heitä on koko elämän ajan valmennettu toimimaan tuollaisissa edustustilanteissa, joten se tulee heiltä aikuisena jo luonnostaan.
Mutta että tavallisesta työntekijästä muuttua kuninkaallisen tavoin edustustilanteet täydellisesti handlaavaksi esikuvaksi? ei voi kun hattua nostaa Danielille!
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä kyllä ole helppo taviksen muuntautua kuninkaallisen perheen jäseneksi! Jos nyt miettii itse kuninkaallisten lapsia, niin heitä on koko elämän ajan valmennettu toimimaan tuollaisissa edustustilanteissa, joten se tulee heiltä aikuisena jo luonnostaan.
Mutta että tavallisesta työntekijästä muuttua kuninkaallisen tavoin edustustilanteet täydellisesti handlaavaksi esikuvaksi? ei voi kun hattua nostaa Danielille!
Lopeta jo toi perseen nuoleminen ei siitä ole sulle mitään hyötyä! Kaikilla meillä on julkkisihastuksemme mutta heille nyt tarvi hattua nostella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo toi perseen nuoleminen ei siitä ole sulle mitään hyötyä! Kaikilla meillä on julkkisihastuksemme mutta heille nyt tarvi hattua nostella.
Hahaa, taitaa poikaa siellä vähän harmittaa kun ei itse ole lihaksikas ja hyvännäköinen prinssi, jota puhutellaan Hänen Kuninkaalliseksi Korkeudekseen. :D
No ei se haittaa, kyllä voi menestyä elämässä muillakin tavoin.
Arvojärjestys. Daniel itse ei ole tainut saada istumapaikkaa Williamin kunniaksi tarjottavilta illallisista tänään?