Miksi teitä naisia kiinnostaa muiden elämä niin paljon?
Sen vielä ymmärrän, että tuttujen elämä kiinnostaa ja niistä juoruillaan, mutta mikä ihme motivoi ihmisiä kiinnostumaan julkkisten parisuhde-elämästä tai muusta vastaavasta? Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa kenen kanssa, joku minulle tuntematon ihminen seurustelee tai millaisia kuvia hän julkaisee itsestään.
Tämän ei ole tarkoitus olla vittuilua, vaan ihan oikeasti kiinnostaisi tietää mitä saatte tästä keskustelusta. Minulle on nimittäin myös yhdentekevää mitä ihmiset harrastavat niin pitkään, kun se ei aiheuta liian suurta haittaa muille ihmisille. Toki juoruilukin voi mennä yli ja olen näitä mustamaalauskampanjoita vastaan.
Kommentit (23)
Mua taas kiinnostaisi se, miksi joitain ihmisiä ärsyttää niin suunnattomasti se, että jotkut muut juoruilevat julkkiksista (tämä ei siis kohdistu ap:een vaan yleensä). Itseäni julkkisten elämä ei juuri kiinnosta, mutta ei myöskään hetkauta, jos muut siitä juoruilevat. Joillekin se näyttää kuitenkin aiheuttavan jopa aggressioita (esim tuolla Jörn Donnerin tytär -ketjussa).
Miksi tästäkin aloituksesta piti niin monen loukkaantua ja vetää "et saa pillua" -kortti esiin?
Miksi et muotoillut otsikkoa samoin kuin varsinaista kysymystä? Otsikon olisi pitänyt olla "Miksi joitakin ihmisiä kiinnostaa julkkisten elämä?" Mutta ei, sinun piti vetää otsikkoon mukaan naiset.