Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentuneena ei ole enää mitään.

Vierailija
29.11.2017 |

Ihmisarvo viety, mitään ei voi huonon rahatilanteen takia hankkia tai matkustaa, elämä yhtä tyhjänpanttina olemista. Ei jaksa siivota ei tavata ihmisiä. Ruoka usein valmisruokaa.....onko mitään järkeä elää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin heti. Hyviä hoitoja on olemassa. Kaikki paranee kun mieliala paranee.

Vierailija
2/4 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon jo hoidossa, syönyt monia lääkkeitä...ei auta

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ja jaksuuta!!

Vierailija
4/4 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että voi olla tosi tosi raskasta ja toivotonta. Pitkänkin ajan päästä olo voi muuttua paremmaksi, kannattaa uskoa siihen, vaikka tällä hetkellä ei meinaisi millään osata ajatella niin.

Omalla kohdalla olen huomannut, että jos saa takaisin sellaista pientäkin hallinnantunnetta, niin se voi auttaa. Esim. teen itselleni aamupalan, jos en ole viitsinyt viikkoon syödä aamulla mitään. Yhtäkkiä siitä voi olo kohentua niin, että jaksaakin sitten tehdä jonkin toisen pienen teon eri tavalla kuin siinä masennuksen alhossa on tottunut.

Tällä hetkellä taistelen eroon tupakasta. En polta paljoa, mutta huomaan, että käytän sitä itsesäätelyyn: poltan pahaan mieleen, yksinäisyyteen, ahdistukseen, VAIKKA en periaatteessa pidä tupakointia järkevänä, enkä haluaisi polttaa. Hetki ja tapaus kerrallaan koitan tehdä päätöksiä sen mukaan, mitä MINÄ haluan tehdä, en sen mukaan, mihin olosuhteet tai tilanteet (paha mieli) minua ohjaa. Tästä olen saanut paljon uutta voimaa ja iloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän