Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä jolla on pitkät kynnet

Vierailija
29.11.2017 |

Minkä pituiset ne ovat? Kuvaile edes jotenkuten pituutta.

Vaikuttavatko ne jotenkin arkeesi, työhösi tai harrastuksiisi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mittaiset kun satun leikkaamaan. En juurikaan välitä niistä. Niitä on kyllä helppo käyttää työkaluina. Kehuvat kynsiäni kauniiksi. Yleensä annan olla niin, että vaaleaa aluetta on enintään puoli senttiä ja leikkaamisen jälkeen vähintään 2 mm. Muotoilen vain saksilla tai kynsileikkurilla eli en ole kovin tarkka kynsistäni.

Sama juttu hiusteni kanssa, jotka ovat pitkät. Pesen, kampaan ja pidän.

Vierailija
2/6 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä sentti sormenpäistä on kynsien pituus. Ei vaikuta mitenkään mihinkään, olen tottunut pitkiin kynsiin (pidemmätkin ovat olleet) ja näppiksen käyttö, pianon soitto ja tunnusluvun näppäilyt käyvät tottumuksesta kätevästi kynsillä sormenpäiden asemesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Tällä hetkellä sentti sormenpäistä on kynsien pituus. Ei vaikuta mitenkään mihinkään, olen tottunut pitkiin kynsiin (pidemmätkin ovat olleet) ja näppiksen käyttö, pianon soitto ja tunnusluvun näppäilyt käyvät tottumuksesta kätevästi kynsillä sormenpäiden asemesta. 

Toivottavasti soitat pianoa vain yksinäsi :) Ei kait kukaan hullu kynsillä naputtele yhtään mitään...

Vierailija
4/6 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen mittaiset kun satun leikkaamaan. En juurikaan välitä niistä. Niitä on kyllä helppo käyttää työkaluina. Kehuvat kynsiäni kauniiksi. Yleensä annan olla niin, että vaaleaa aluetta on enintään puoli senttiä ja leikkaamisen jälkeen vähintään 2 mm. Muotoilen vain saksilla tai kynsileikkurilla eli en ole kovin tarkka kynsistäni.

Sama juttu hiusteni kanssa, jotka ovat pitkät. Pesen, kampaan ja pidän.

Täysin nollatason kommentti.

Kysyttiin kynsien pituutta, sinä et kerro sitä. Tarkinkin viittauksesi on jokin valkoisen alueen mitta, vaikka se on yksilöllistä, mistä se kenelläkin alkaa jne. 

Kysyttiin myös miten kynnet vaikuttavat arkeesi, et vastannut tähänkään mitään millä olisi arvoa.

Sitten selität jostain hiuksien pesemisestä? 

.

Vastaan nyt omista kynsistäni, että nämä eivät ole kovin pitkät, vain muutama milli yli sormenpään. Minulle nämä ovat kuitenkin huikean pitkät, koska olen purrut kynsiäni koko ikäni. 

Helpommalla pääsee kynsiä lakkaamalla, kun voi vetää pitkiä vetoja, eikä tarvitse varoa ettei sormenpää sotkeennu lakkaan. Kynsillä on kätevä kaivaa ja avata kaikenlaista. 

Miinusta siitä että pitkien kynsien kanssa pitää olla varovainen (etteivät kynnet riko mitään tai etteivät kynnet itse mene rikki). Kynsistä voi olla iloa satunnaisissa askareissa, mutta on oikeasti paljon helpompaa pitkällä tähtäimellä, kun sormenpää on "pelkkää ihoa". 

Vierailija
5/6 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Toivottavasti soitat pianoa vain yksinäsi :) Ei kait kukaan hullu kynsillä naputtele yhtään mitään...

Ei se kynsistä lähtevä ääni kuulu musiikin yli. Mutta koska olen ujo, soitan tosiaan vaan yksinäni :) 

Vierailija
6/6 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä