Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden lapsen DI-isä vastailee kysymyksiin ;-)

Vierailija
10.04.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka saan sen haluamaan lasta mun kanssani?

nimim. epätoivoinen vauvakuumeinen

Vierailija
2/10 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä töissä? Matkusteletko työsi puolesta paljon? Mitä vaimosi tekee?

Osallistutko vaimosi mielestä tarpeeksi kotitöiden tekemiseen?

Pidätkö insinööri vitseistä?

t. toisen insinöörin vaimo, jonka mies aina matkoilla tai muuten vain töissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen puserrus se " iso-D" allekirjoittaneellakin oli koliikki-esikoisen valvottaessa yöt läpeensä.

Kaipa niitä molempia, siis lasta ja valmistumista, pitää itse haluta, eikä siinä muut oikein voi auttaa. Itsellä vaikutti aika pitkälle se, että perheen perustamisen vuoksi valmistuminen toi tiettyä turvallisuuden tunnetta.

Vierailija
4/10 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unenpuute ehdottomasti ja tietysti ajanpuute. Tuntuu, että on aina kiire joka paikkaan, paitsi tietysti jos sopivasti kotona perheen kanssa.

Tietysti toivoisin, että miehet eivät olisi niin tyhmiä kuin näiltä palstoilta voisi päätellä, mutta ei kai sille mitään voi. Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä...sanotaan...

Vierailija
5/10 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee juurikaan ylitöitä ja harrastuksetkin ovat jääneet aika vähälle, joten loppuajan olen lasten kanssa. Itse asiassa tein viime syksyllä lyhyempää työviikkoa, mutta nyt keväällä oli osa-aikainen hoitaja kotona. Eli lasten kanssa olen varmaan muutaman tunnin päivässä.

Vaimo on kotiäityiden ohella opiskelija, mutta syksyllä olisi tarkoitus saada lapset kokopäivähoitoon.

En muista koska olisin ollut viimeksi työmatkalla, joten en matkusta. Se on minusta oikeasti ihan hyvä, vaikka nyt jo kotona onkin lasten kanssa helpottanut.

Vierailija
6/10 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka teurasti perheensä pelivelkojen vuoksi niin en... Onko joku muukin päässyt lööppeihin? Tosin en (yllätys, yllätys) asu Espoossa.

Vierailija
7/10 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä insinööri tekee kun paperi loppuu?

Laskee housuihinsa.

Vierailija
8/10 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se diplomityö tehty isyydestä, vai mistä moinen korostaminen? Kutsuisinko minä itseäni tohtori-äidiksi?

Vierailija
9/10 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tehnyt lopputyötäni isyydestä. Toin ammattinimikeeni esille tuon yh-äidin innoittamana. Siis oletin, että kysymykset voisivat liittyä ihmisten mielikuviin insinööristä perheenisänä (mot ks. kysymykset)

Voit kutsua itseäsi tohtori-äidiksi, jos haluat vastaavanlaisia kysymyksiä.

Vierailija
10/10 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voit kutsua itseäsi tohtori-äidiksi, jos haluat vastaavanlaisia kysymyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi