Mikä olisi hyvä (edullinen) joululahja kolmekymppisille aikuisille, joilla lapsia?
Kommentit (5)
Pullo hyvää viiniä tai samppanjaa. Herkkukori.
Siis lahja on kuitenkin vain aikuisille eikä koko perheelle?
Pullo punaviiniä tai glögiä
Kynttilä
Hyvää teetä ja kotimaista luomu hunajaa
Laadukasta suklaata
Leffaliput ja lupaus hoitaa lapsia sillä aikaa
Itse kudotut villasukat kummallekin
Riippuu ihan ihmisistä ja mistä he ovat kiinnostuneita. Kulinaristeille voi ostaa jotain vähän harvinaisempia herkkuja tai hyvää viiniä, urheilusta kiinnostuneille vaikka lahjakortin urheiluliikkeeseen tai liput johonkin matsiin. Matkailusta tykkäävälle kokoat vaikka survival kitin matkoja varten tai ostat jonkun kivan matkakirjan. Jos tykkäävät kulttuurista, niin niin liput/lahjakortti johonkin teatteriin, museoon, konserttiin, näyttelyyn tai hyvä kirja. Tai vaikka leffalippuja ja leffaherkut, jos ovat elokuvissa käyvää porukkaa. Lisäksi noihin lippuvaihtoehtoihin voit liittää lupauksen vahtia lapsia sen aikaa, jos siis olet lasten kanssa pärjäävää sorttia.
Aikuisia ei tarvitse lahjoa. Älä ainakaan osta mitään turhaa krääsää tai edes ruokaa, ellet tiedä mistä lahjan saaja oikeasti tykkää. Kaikilla on jo tavaraa liiankin kanssa, useimmilla myös ruokaa ja herkkuja yllin kyllin. Itse olen mielummin kokonaan ilman lahjaa kuin otan vastaan jotakin, jolle minulla ei ole mitään käyttöä.
Miten ne lapset nyt siihen lahjaan liittyy?