Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Adlibris on nopeuttanut huomattavasti palveluaan

Vierailija
29.11.2017 |

Tämän vuoden black friday-tilaukset jo lähetetty. Viime vuonna taisi joutua odottamaan melkein jouluun asti. Hienoa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin marraskuun alussa jotain, tiistaipäivänä. Lähettivät tuotteen seuraavana maanantaina ja perillä se oli sitten perjantaina. 10 päivää siis kesti saada paketti perille, kun ei ollut ruuhkaa eikä alennusmyyntejä ja tilaamaani tuotetta oli heti varastossa.

Vierailija
2/9 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ne lähettävät kaikki samalla kertaa tilatut tuotteen jopa samassa paketissa, eikä niin, että seitsemän tuotetta tulee seitsemänä erillisenä pakettina, jotka on kaikki kuitenkin lähetetty samana päivänä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut oman lähetykseni kanssa ongelmia: tilasin ensimmäinen päivä tätä kuuta eivätkä ole vielä saapuneet. Ensin ei saatu yhtä kirjaa kirjan toimittajalta, joten lähetys jaettiin kahteen osaan. Molemmat osat katosivat (!?) niin, että kuljetuspalvelun mukaan ne eivät koskaan saapuneetkaan heille. Usean päivän odottelun jälkeen lähetin asiakaspalveluun sähköpostia, ja kun siihen vastattiin (tässä kesti 3 arkipäivää), he ilmoittivat, että kirjat ovat hävinneet ja ne täytyy tilata toimittajilta uudelleen ja lähettää mulle uudestaan. Tällä kertaa lähetys on tulossa postilla ja nyt olen 3 päivää jännityksellä seurannut, mitä lähetykselleni tällä kertaa tapahtuu. Se on kuitenkin ilmeisesti todella siirtynyt AdLibrikseltä postille, tuolle toiselle perin luotettavalle toimijalle.

Olen kyllä tilannut AdLibrikseltä paljon ja tähän mennessä saanut lähetykset asiallisesti. Nyt oli eka kerta tällaista sählinkiä, mutta googlailun mukaan tätäkin tapahtuu jonkin verran. Joululahjoja tms. kiireellistä en tilaisi heiltä.

Vierailija
4/9 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aianakin, jos tilasi 6 samanlaista asiaa, ne tuli samassa paketissa. Silloin oli sivuilla, että postitus 1-2 arkipäivässä, viikon päästä sit postittelivat...

Vierailija
5/9 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aianakin, jos tilasi 6 samanlaista asiaa, ne tuli samassa paketissa. Silloin oli sivuilla, että postitus 1-2 arkipäivässä, viikon päästä sit postittelivat...

Itse olen tilannut kirjoja, 3-5 kerralla, ja ainoastaan kerran olen saanut kaksi kirjaa samassa paketissa, muutoin kaikki ovat aina olleet omissa paketeissaan, vaikka sähköpostien mukaan ne on postitettu vain parin tunnin välein. Ärsyttää raahata kauheaa kasaa niitä pahvipaketteja. Nyt en ole vähään aikaan tilannut niin mietin jos tuokin asia olisi korjaantunut. Hidasta on kyllä aina ollut palvelu, kertaakaan ei ole kirjoja lähetetty luvatun ajan sisällä. Aina tulee viestiä, että tilaus viivästyy syystä tai toisesta.

Vierailija
6/9 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen maksoin tilauksen yhteydessä ja paketit viipyivät ja viipyivät. Nyt tilaan laskulla ja maksan vasta kun tilaus on tullut ja kas: parissa päivässä tulevat!

Vierailija
7/9 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli jo perille perjantaina tilatut kirjat.

Vierailija
8/9 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa ei ole. Taisit vain osua jonon kärkipäähän. Argh.

Vierailija
9/9 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tilaan aina vain 2 kirjaa kerralla, just jotta maksuttomuus. Kaks sarjan ekaa osaa tai sitten kakkonen ja kolmonen jos olikin hyvä. Aina tulleet yhdessä paketissa ja noin viikossa. Toivoisin toki 3 päivää.. mutta elämä on.