Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa ja itkettää tuo 4-vuotiaan hyväksikäyttöjuttu

Vierailija
29.11.2017 |

Luitteko iltasanomista tuon jutun, jossa 4-vuotias oli raiskattu yökylässä ollessaan. En vaan saa sitä mielestäni. Mikä ihmisiä oikein vaivaa?? Miten kukaan voi satuttaa puolustuskyvytöntä lasta :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian herkkä, jos uutisista ihan ahdistut ja itkeskelet. Tapaus oli mitä tuomittavin, mutta koeta sinä kuitenkin kovettaa itsesi. Ei tuollaisesta ahdistumisesta ja vetistelystä mitään tule pitkän päälle.

Vierailija
2/9 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että olen liian herkkä. Olen aina ollut. Vaikea on vain itseään ja luonnettaan muuttaa :( Eikö kukaan muu tunne samalla tavalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen palstalaisten useaan otteeseen ilmoittaneen, että yökyläily esim. isovanhemmilla on jokaisen lapsenlapsen oikeus. Vanhemmat saavat omaa aikaa ja piristystä parisuhteeseen. Miksi yökyläilystä nyt on tullut joku outo peikko? Oletko jotenkin läheisriippuvainen äiti?

Vierailija
4/9 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ahdistaa. Jos ei ahdista, niin sitä kannattaa ihmelellä.

Vierailija
5/9 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä klikkaamatta niitä ahdistavia otsikoita.

Vierailija
6/9 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että olen liian herkkä. Olen aina ollut. Vaikea on vain itseään ja luonnettaan muuttaa :( Eikö kukaan muu tunne samalla tavalla?

Tunsin vihaa sitä valehtelevaa miestä kohtaan ja säälin pientä lasta. Mutta en ole ahdistunut enkä itke. Kaiken aikaa saisi ahdistuneena olla, jos uutisista rupeaa ahdistumaan.

Vierailija
7/9 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin aloitus oli vain ap:n tapa saada huomiota.

Vierailija
8/9 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue noita hyväksikäyttö ja raiskausjuttuja ollenkaan. Miksi lukisin jotain noin likaista? Maailma on täynnä pahuutta ja se tieto riittää.

Vierailija
9/9 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Niiiin oksettavaa kun olla saattaa!!

Meillä taasen paljastui tuttavapiiristä pedari joka oli käyttänyt myös 4 vuotiasta lasta hyväkseen. Oli tuon perheen hyvä ystävä. Vaan eipä ole enää. Tunnusti poliisille heti, onneksi. Sai ehdollisen tuomion ja sitä rataa.

Olen jokaiselle yhteiselle tutulle tämän kertonut ( ihan vanhempien luvalla) olis kiva tietää onko sen oksennuksen työpaikalla ihmiset tästä tietoisia, ettei yritä siellä tunkeutua kenenkään perheseen?

Ai että en voi sietää yhtään noita limanulkaskoita!! Pää poikki vaan!