Tyttäreni huolimaton ehkäisystä
Olen huolestunut 19v tyttäreni huolimattomasta ehkäisystä koska tämän vuoden aikana teki 2 aborttia. Yhden elokuun alussa ja toisen nyt äskettäin... Olen kehottanut heitä käyttämään kondomia tai että tyttäreni ottaisi kierukan tai ottaisi e pillerit mutta tyttäreni ei kuuntele minua ja sanoo että seksielämänsä ei kuulu minulle ja eihän se kuulukkaan mutta 2 aborttia näin tiuhaan tahtiin ei kuulosta kroppaan hyvältä ja nyt kun uusi vahinkoraskaus tuli näin äkkiä elokuun abortin jälkeen niin huolettaa että jos kolmannen kerran tulee käymään samanlailla.. Olenko turhaan huolissaan?
Kommentit (8)
Eix se riitäkään, että poikkis ei laukea sisään ja että nainen niinq käy sen jälkeen pissal?
No kyllä itse äitinä yrittäisin jollain konstilla saada tytön ymmärtämään ehkäisyn välttämättömyyden.
Passita gyneelle tms., josko ammattilaista kuuntelisi.
Myöhäistä tässä kohtaa. Joku menny kasvatuksessa pieleen ja pahasti, jos suhtautuu noin.
Jatkuva abortointi on verrattavissa murhaan!
Hyi helvetti. Ton ikäsenä jo tollanen nakku... Yhhh.
Toivottavasti noista toistuvista aborteista aiheutuu lapsettomuutta. Ei tuollaista elämää viettävästä olisi äidiksi, kyllästyisi lapseen parissa viikossa ja sitten jatkaisi biletystä.
Omapahan on elämänsä.