Voinko olla raskaana näistä huolimatta?
KYSYMYS: harrastin tänään seksiä poikaystäväni kanssa, siemensyöksyä ei tapahtunut, mutta olen kuullut että touhutipoistakin voi tulla raskaaksi. Minulla on e-pillerit, mutta virallisesti ehkäisytehon olisi pitänyt alkaa vasta torstaina, Eli 7 vuorokauden kuluessa aloittamisesta. Voinko siis olla raskaana? T: erittäin stressaantunut 13 vuotias tyttö uusimaalta:(
Kommentit (6)
Aika epätodennäköistä että olisit raskaana.
Erittäin epätodennäköistä. Tiedätkö mikä vaihe kiertoa oli?
Nyt on jo keskiviikko, ja ns. touhutipoista on hyvin, hyvin pieni mahdollisuus tulla raskaaksi, jopa ovulaation aikaan. En olisi huolissani.
Vierailija kirjoitti:
Ovulaatiostanikin on jo aikaa, sillä menkat olisivat loppuneet oikeasti eilen, ellen olisi 4 vuotopäivällä pillereitä aloittanut. AP
Ok, ei mitään hätää sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovulaatiostanikin on jo aikaa, sillä menkat olisivat loppuneet oikeasti eilen, ellen olisi 4 vuotopäivällä pillereitä aloittanut. AP
Ok, ei mitään hätää sitten.
Hyvä juttu, pelkäsin kuollakseni, vanhempani eivät olisi katsoneet hyvällä, krisittyinä he ovat hyvin tarkkoja esiaviollisen seksin harrastamisesta.
Tarvitsen lisää faktatietoa, kun olen vieläkin hieman epävarma. Ensimmäinen kerta kun näin käy, aikaisemmin käytetty kumia. UPITAN!!
Terv. AP