Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko olla raskaana näistä huolimatta?

Vierailija
28.11.2017 |

KYSYMYS: harrastin tänään seksiä poikaystäväni kanssa, siemensyöksyä ei tapahtunut, mutta olen kuullut että touhutipoistakin voi tulla raskaaksi. Minulla on e-pillerit, mutta virallisesti ehkäisytehon olisi pitänyt alkaa vasta torstaina, Eli 7 vuorokauden kuluessa aloittamisesta. Voinko siis olla raskaana? T: erittäin stressaantunut 13 vuotias tyttö uusimaalta:(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatiostanikin on jo aikaa, sillä menkat olisivat loppuneet oikeasti eilen, ellen olisi 4 vuotopäivällä pillereitä aloittanut. AP

Vierailija
2/6 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epätodennäköistä että olisit raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin epätodennäköistä. Tiedätkö mikä vaihe kiertoa oli?

Nyt on jo keskiviikko, ja ns. touhutipoista on hyvin, hyvin pieni mahdollisuus tulla raskaaksi, jopa ovulaation aikaan. En olisi huolissani.

Vierailija
4/6 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovulaatiostanikin on jo aikaa, sillä menkat olisivat loppuneet oikeasti eilen, ellen olisi 4 vuotopäivällä pillereitä aloittanut. AP

Ok, ei mitään hätää sitten.

Vierailija
5/6 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, ei mitään hätää sitten.

Hyvä juttu, pelkäsin kuollakseni, vanhempani eivät olisi katsoneet hyvällä, krisittyinä he ovat hyvin tarkkoja esiaviollisen seksin harrastamisesta.

Vierailija
6/6 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen lisää faktatietoa, kun olen vieläkin hieman epävarma. Ensimmäinen kerta kun näin käy, aikaisemmin käytetty kumia. UPITAN!!

Terv. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä