Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tehdä kelaan ilmoitus huijarista

Vierailija
28.11.2017 |

Tyyppi vetää vaan huumeita kotona ja nostaa silti kuntoustukea tekemättä mitään kuntoutuakseen.
Mihin voin ilmiantaa tämän kusipään? vituttaa että meidän verorahat menee narkkareille.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoutustuki on sama kuin määräaikainen työkyvyttömyyseläke. Ei se sisällä mitään velvoitteita kuntoutustuella olevalle.

Vierailija
2/13 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat nimen ja osoitteen ja viet vaikka paperilapulle kelaan. Silloin et jää itse kiinni.

Poliisille vois ilmoittaa ton huumausaineen käytön, tekisivät ratsian.

Mä olen ilmoittanut verottajalle noit airbnb verokiertäjiä....ja ihan mielelläni.

Paperille vaan kaikki ja kirjekuoressa verottajalle, ei jää jälkiä, kuka ilmoittanut.

Sillai vanhanaikaisesti.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi vetää vaan huumeita kotona ja nostaa silti kuntoustukea tekemättä mitään kuntoutuakseen.

Mihin voin ilmiantaa tämän kusipään? vituttaa että meidän verorahat menee narkkareille.

Oot siis sen luona katselemassa kun se vetää kuntoutustukensa huumeena?

Vierailija
4/13 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi nyt mitään oo.

Vierailija
5/13 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi vetää huumeita, kun apteekista saa "huumeita" ja kaupasta lisää päänsekoittajaa.

Vierailija
6/13 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan! Satun vaan tietämään tästä asiasta!

Vierailija
7/13 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitat nimen ja osoitteen ja viet vaikka paperilapulle kelaan. Silloin et jää itse kiinni.

Mä olen ilmoittanut verottajalle noit airbnb verokiertäjiä....ja ihan mielelläni.

Paperille vaan kaikki ja kirjekuoressa verottajalle, ei jää jälkiä, kuka ilmoittanut.

Meinaatko että poliisilla on oikeus tehdä ratsia jonkun kotiin kun joku ilmoittaa tämän käyttävän huumeita?

Vierailija
8/13 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja ei itse saa vetää huumeita tekemättä mitään ja kun sais vielä sitä määräaikaiseläkettå mitå se kaveri saa.

Mitä apn mielestä sen narkkarin pitäisi sitten saada? Työttömyyspäivärahaa vai toimeentulotukea vai opintorahaa? Jollakinhan se vuokrakin on maksettava.

Olethan ap huomannut että ystäväsi saa myös asumistukea?

Vierailija
9/13 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että poliisilla on oikeus tehdä ratsia jonkun kotiin kun joku ilmoittaa tämän käyttävän huumeita?

Niinpä. Poliisia ei kiinnosta pikkutekijät.

Ja miten käräyttäminen oletetuista huumeista auttaisi sitä narkkaria? Silläkö että ei pääse sitten varsinkaan mihinkään töihin eikä koulutukseen? Ja voisi saada taas lisää syytä vain vetää huumeita? Ja kuka taas maksaa? Niinpä.

Vierailija
10/13 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää suunnattomasti kaltaisesi ilmiantajat! Eikö sulla ole omaa elämää? Ja puhe "minun verorahoillani elätetään" löpinä on naurettavaa. Suurin osa kansalaisista maksaa veroja. Sinä maksat veroja, vaikka ei olisi narkkareita yms. Ole onnellinen, että sinulla ei ole huumeongelmaa, Varmasti mieluummin maksat veroja, kun käytät huumeita ja menet kohti tuhoa.

Vierailija
11/13 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää suunnattomasti kaltaisesi ilmiantajat! Eikö sulla ole omaa elämää? Ja puhe "minun verorahoillani elätetään" löpinä on naurettavaa. Suurin osa kansalaisista maksaa veroja. Sinä maksat veroja, vaikka ei olisi narkkareita yms. Ole onnellinen, että sinulla ei ole huumeongelmaa, Varmasti mieluummin maksat veroja, kun käytät huumeita ja menet kohti tuhoa.

No ainakaan mun verorahoista ei tollaisia narkkeja elätetä.

Vierailija
12/13 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meidän verovaroilla pitäisi elättää narkkeja? NO WAY!!

Vierailija
13/13 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Taas iski kateus. En kyllä ymmärrä miksi tuollaisesta kukaan kadehtisi. Näyttää olevan mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan