Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten laitan pitkät hiukset hautajaisiin?

Vierailija
28.11.2017 |

Miten laittaisin pitkät hiukset hautajaisiin? En osaa tehdä mitään kampauksia ja lähden hautajaisiin suoraan töistä. Läheisten hautajaisissa olen ollut hiukset auki ja moni muukin vieraista oli. Nyt on kyseessä vähän vieraampi tuttu, jonka perhettä ja sukua en tunne. Tilaisuus tuntuu sen takia virallisemmalta ja stressaan kaikkea.

Onko ihan tyhmää laittaa vain pompulalle hiukset? En osaa tehdä edes nutturaa. Sitä paitsi olen kärsinyt viime aikoina hiustenlähdöstä, hiukseni ovat ohuet kuin hiirenhäntä. Näihin ei saa mitään nättiä kampausta.

Pukuetiketti löytyy netistä, mutta mistään ei oikein löydy etikettiä hiuksista.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskanuttura on tyylikkäin.

Vierailija
2/17 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponnari on hyvä, jos et nutturaa osaa tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuttura olisi hieno, mutta en varmaan opi sitä tekemään. Ja hiukseni ovat todella niin ohuet, että pelkään sen olevan tyhmän näköinen. Jos laittaisin vain ponnarille? Kai se on ok?

Vierailija
4/17 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponnari on ihan ok, mieluiten semmoinen siisti niskaponnari.

Vierailija
5/17 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

French twist (en tiedä mikä se on suomeksi) on minusta todella helppo tehdä ja näyttää hyvältä ohuessakin tukassa kunhan ne föönaa ensin kunnolla. Alla pitää olla joku jämäköittävä tuote ja kampauksen kanssa ei pidä ruveta hässimään pilkkua.

Tuon niskanutturankin saa tehtyä vaikkei "osaa", teet jonkun mytyn niskaasi ja sörkit sitä pinneillä niin kauan että näyttää hyvältä :D

Vierailija
6/17 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minigrip-pussiin pakattuna ja postitettuna syöpälasten hiusapukeräykseen. Niin minä tein.

Vierailija
7/17 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta semmonen nutturavalkki jossa on neppari!

Paljon paljon etiketin mukasempi kuin hikilenkin hevosenhäntä. Youtubesta löytyy kans tosi hyviä ideoita englanniksi.

Vierailija
8/17 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskaponnari on aivan käypä kampaus. :)

Vierailija
9/17 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein ranskalaisen letin. Laitoin sekaan nauhaa, jolla myös sidoin letin, joten pysyi paremmin.

Vierailija
10/17 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä osannut tehdä ponnaria hienompaa "kampausta", joten menen juhliin aina hiukset auki. Muihin juhliin teen loivat kiharat, mutta hautajaisiin suoristan hiukset. Osaan jopa laittaa sivuhiukset(?) pinnillä siististi kiinni.

Luojan kiitos meillä on poika eikä tyttöä, raukka ei saisi koskaan hienoja kampauksia kun äitinsä on mämmikoura...

Vierailija
11/17 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille kaikille. Yritän huomenna katsoa jotain opetusvideoita, mutta luulen, etten osaa tehdä mitään. Olen täysi tumpelo hiusasioissa.

Vierailija
12/17 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hainleualla saa myös hiukset kiinni nutturamaisesti.

Vierailija
13/17 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo niskanuttura: laitat ensin tukan niskaponnarille, pyörität koko vapaana roikkuvan osan vasta- tai myötäpäivään, sitten kieputat sen siihen missä hiuslenkki on ja sidot toisella hiuslenkillä. Pari kertaa harjoittelet niin että tulee siisti. Aikaa menee alle minuutti.

Vierailija
14/17 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän auttoi kysyjänä, joka ei osaa nuttura tehdä...

Vierailija
15/17 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjää mustiksi, leikkaa otsatukka, vedä täysin suoraksi ja anna roikkua.

Vierailija
16/17 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän auttoi kysyjänä, joka ei osaa nuttura tehdä...

Ja sinäkin kommentoit varsin myöhässä, eli olit todella avuksi ap:lle.

Vierailija
17/17 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliponnari, päällimmäiset hiukset kiinni ja niskaan jäävästä osuudesta kääntää vähän latvoja niin on laitetumman näköinen.