Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun haluaisi erota, mutta hankala tilanne pakottaa jäämään.

Nimm. Lapsetkin kärsii
28.11.2017 |

Ahdistaa, itkettää, vi***taa. Miten saada ajatukset selkeiksi jotta tietää mikä on paras ratkaisu? Kun ei enää tiedä mitä haluaa, mikä on oikein ja mikä väärin. Kohta 20-vuotta yhdessä ja mä en jaksa enää.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Usein luullaan, että lapset kärsivät.

Vierailija
2/17 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän välillänne keskusteluyhteyttä? Jos on, keskustelkaa. Voisi olla myös parisuhdeterapia nyt kyllä paikallaan, saisitte ainakin jotakin keinoja siihen miten edetä.

Vierailija
4/17 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette tässä tilanteessa?

Kysykää toisiltanne rakastatteko toisianne ja haluatteko rakastaa läpi vaikeuksienkin. Pystyykö liittoa korjaamaan, miten, mitä pitää tehdä, onko se enään mahdollista.

Vierailija
5/17 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ne esteet on enemmän vaan oman pään sisällä: pelko, muutosvastarinta, laiskuuskin siinä mielessä, että on helpompi vaan roikkua edelleen siinä löyhässä hirressä kuin tehdä aktiivisesti muutoksia elämäänsä.

Jos ei pariterapia auta eikä itsetutkiskelukaan riitä tuomaan muutosta tilanteeseesi, voi olla että ero on lastenkin kannalta parempi. Rakkaudettomassa tai vihamielisessä liitossa kärsivät lapsetkin. Ja oppivat vääränlaista tunneilmaisua ja paskojen lakaisua mattojen alle.

Vierailija
6/17 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.

Vierailija
7/17 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et vaan uskalla erota! Vaatii rohkeutta ja vahvan ihmisen, että uskaltaa muuttaa elämänsä.

Vierailija
8/17 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sävaan et uskalla. Ei oikeasti ole Suomessa mahdollinen tilanne että ois pakko vastentahtoisesti pysyä liitossa. Lopeta itsellesi valehtelu.

Vierailija
9/17 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lista asioista mikä pelottaa jos eroatte.

Vierailija
10/17 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain luuserit eroaa.

Vierailija
11/17 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksikää erilaisia ratkaisuja! Toinen vanhemmista muuttaa joksikin aikaa toiseen asuntoon. Jotkut pariskunnat asuvat saman katon alla vaikka ovat eronneet. jne.

Vierailija
12/17 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdi miksi tämä on vaikeaa.

Vierailija
13/17 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohdi miksi tämä on vaikeaa.

Tähän kun löydät vastauksen, olet jo pitkällä.

Vierailija
14/17 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko rakastunut toiseen?

Vierailija
15/17 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap voimia! Olen samassa tilanteessa. Seksiä on, koska molemmat tarvitsevat sitä. En voi olla ilman, ja mies palvoo minua seksuaalisesti, koska tiedän-, olen niin vietävissä sillä alueella. Sytyn, kun mies vähänkin vie ja käyttää tätä asiaa hyväkseen kun tietää että olen intohimoinen.

Mutta, jään niin yksin muuten, itse asiassa himoitsen ja haluan ihan toista miestä mutta se ei tule ikinä toteutumaan, olemme molemmat varattuja ja kunnollisia. En voisi ikinä rikkoa toisen perhettä, tehdä sitä toisen lapsille ja rakastavalle vaimolle. Mutta... toisasaalta yksi suudelma siltä toiselta... voisin antaa mitä vain että saisin suudella, ja tuntea toisen tämän erään miehen maun, siis sen miehekkyyden maun. Ihan kauhea ristiriita sisälläni. Ja tiedän, että toinen on kunnollinen, rehti mies.

Olen kahden tulen välissä ja toisaalta yksin. Unelmani suudelmasta ja miehen miehekkyyden maistelusta ei tule ikinä toteutumaan.

Elämä on toisinaan paskaa. Enkä ole ikinä tuntenut näin. Haluan unohtaa kaikki miehet! Omani on alkoholisti, unelmani tulevaisuudesta on tuhottu, mutta se ihana mieskään, johon tunnen suurta halua ei ole minulle tarkoitettu. Tekisi mieli näyttää keskisormea kohtalolle.

Terkuin liian kiltti nainen

Vierailija
16/17 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut siellä. Toivoin että mies kuolisi. Pääsin eroon kuitenkin, ajat sitten.

Alat vain suunnitella omaa elämää ja alat hiljalleen myös elää omaa elämääsi.

Etsit luottoystävän jolle kerrot. Ja jaa tänne, vähän muuta tarinaa, ettei tunnisteta.

Kukaan ei ole vankilassa, muista se.

Vierailija
17/17 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua häntä enää. En tunne mitään. Olen turta.. nyt tuntuu että haen huomiota toiselta mieheltä jotta voisin tuntea edes jotain..