Raskaanako
olen 17-tyttö epäillen olevani Raskaana oireita ovat menkat eivät ole myöhässä vasta parin viikon päästä pitäisi tulla on ollut oireina rintojen tummentmista,aamuupahoinvointia,virtsaamistiehyttä, kalpeutta ja unettomuutta. En jaksaisi odottaa menkkoja kun on vielä kaksiviikkoa niihin toivon saavani apua täältä ja yhdynnästä on aikaa puolitoista viikkoa. ps ystävällisiä vastauksia toivon
Kommentit (18)
Ei täsmää oireet alkuraskauteen nyt oikein, ehkä oot vaan stressaantunu. Itse ainakin olisin voinut pelkästään vain nukkua eikä valvoa.
Vain veritesti on tuossa vaiheessa varma, eli veritestIin.
Tosin hedelmöittyminen on voinut tapahtua aiemmin, edelliset kuukautiset olleet ns.valemenkat. Siinä tapauksessa kotitestikin näyttää jo tuloksen, oikean sellaisen
olen todella peloissani enkä oikein tiedä mitä ajatella
voinko tehdä testin vaikka kuukautiset eivät ole myöhässä, kaverini kertoi että voi tehdä testin vasta ensimmäisestä päivästä kun kuukautiset olisi pitänyt alkaa,kiitos kaikille vastanneille
terveisiin raskaanako kyselijä
Ei kannata vielä testata, jos kuukautisiin on pari viikkoa. Tulee vaan väärä tulos. Rauhoitu nyt. Oliko ehkäisy käytössä vai miksi hermoilet?
Et voi olla raskaana. Jos kuukautiset alkaa2 viikon kuluttua niin ovulaatio on menossa nyt näinä päivinä. Ja jos seksistä on 1,5 viikkoa niin siittiö ei elä näin kauaa.
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla raskaana. Jos kuukautiset alkaa2 viikon kuluttua niin ovulaatio on menossa nyt näinä päivinä. Ja jos seksistä on 1,5 viikkoa niin siittiö ei elä näin kauaa.
Juuri tätä olin tulossa sanomaan myös. Taitaa olla provo, sillä kyllä jo yläasteen terveystiedon tunneilta nämä pitäisi tietää.
Onko mahollista että olisit tullu jo viime kierrosta raskaaks?
Tässä kierrossa et voi olla hedelmöittyny niin että sulla olis noin vahvoi oireita.
N.3e maksaa 2 testiä prismoist esim. Jos on seksielämää, suosittelen pitää noit varoilta kotona.
Vierailija kirjoitti:
Onko mahollista että olisit tullu jo viime kierrosta raskaaks?
Tässä kierrossa et voi olla hedelmöittyny niin että sulla olis noin vahvoi oireita.
N.3e maksaa 2 testiä prismoist esim. Jos on seksielämää, suosittelen pitää noit varoilta kotona.
Ja minä suosittelen kortsujen hankkimista, tai jos seurustelet vakavasti ja seksiä on, ettekä halua rassailla kumien kanssa, niin ota pillerit käytöön.
monet ehkäisyt olen kokeillut ei vain toimi ja mies sanoi käyttäneensä kortsuu ja pari päivää sitten kertoi että valehteli
Käyttäjä8447 kirjoitti:
monet ehkäisyt olen kokeillut ei vain toimi ja mies sanoi käyttäneensä kortsuu ja pari päivää sitten kertoi että valehteli
Vastuutonta käytöstä mieheltä...
Raskausoireita ei voi tulla ennen kuin alkio on kiinnittynyt kohdun limakalvoon. Jos on säännölliset kuukautiset, niin aikataulu ei oikein täsmää raskauteen.
Piditkö silmiä kiinni kun et kondomin puuttumista muka huomannu? Ja ehkäisy kuuluu molemmille.
Vierailija kirjoitti:
No, mä tulin raskaaksi yhdynnästä, joka tapahtui kp4. Kierto 28 vrk ja ainakin aiemmin ovulaatio on ollut puolessa välissä kiertoa.
Tiedä sitten tapahtuiko mulla ovulaatio tossa kierrossa poikkeuksellisen aikaisin vai oliko siittiöt supersitkeitä. Joka tapauksessa lapsi siitä kierrosta sai alkunsa.
Mä en siksi ikinä laskisi minkään "varmojen päivien" varaan.
raskaustesti maksaa sen 4-5 euroa...
Olin iteki 17-v hysteerisenä ku ittelemassa ihan joka mahollista oiretta raskaudeksi. käsittääkseni tihentynyt virtsaamisen tarve tulee vasta kun sikiö on vähän isompi ku viikon ikänen..?