Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silloin kun olin 20v, kaikki samanikäiset naiset näyttivät ihan rupsahtaneilta

Vierailija
28.11.2017 |

Nyt kun olen itse vanhempi, 20-vuotiaat naiset eivät enää näytä silmissäni rupsahtaneilta. Jotenkin jännä, että omanikäiset naiset näyttää miehestä aina rupsahtaneilta, mutta kun miehelle itselle tulee ikää lisää, niin nuoremmat naiset lakkaavat näyttämästä vanhoilta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ja aina... Olet väärässä.

Vierailija
2/6 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun olen itse vanhempi, 20-vuotiaat naiset eivät enää näytä silmissäni rupsahtaneilta. Jotenkin jännä, että omanikäiset naiset näyttää miehestä aina rupsahtaneilta, mutta kun miehelle itselle tulee ikää lisää, niin nuoremmat naiset lakkaavat näyttämästä vanhoilta.

Katselitko silloin 20-vuotiaana sitten alakoululaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselitko silloin 20-vuotiaana sitten alakoululaisia?

Jotain muutaman vuoden nuorempia tuli katseltua.

AP

Vierailija
4/6 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu olla rupsahtanut vanha ukko naisten mielestä?

Vierailija
5/6 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu olla rupsahtanut vanha ukko naisten mielestä?

Eipä ole vaikea arvata kuka alapeukutti tätä kommenttia :D

Vierailija
6/6 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään mahdollista että kakskymppinen olisi rupsahtanut. Vasta 25-vuotiaana ihmisen alamäki alkaa, ihmisen kehitys, myös aivojen, on piikissä 25v. ja sitten alkaa pikku hiljaa rapistua. Se että kuvittelee että joku parikymppinen on rupsahtanut on ihan vaan sitä omaa mielikuvitusta. Toki läskejä ja huonoihoisia on kaikenikäisissä, se on eri asia kuin rupsahtaminen eli vanheneminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme