Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maidon tulo raskaana ollessa.. muutamia tippoja tulee

Vierailija
28.11.2017 |

Silloin tällöin. Ja nännit ovat tummuneet, tälläistä ei ollut edellisissä raskauksissa..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii mullakii. Eiks se oo hyvä? Tietää että tavara valmiina!

Vierailija
2/5 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Aivan normaalia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista miten raskausaikana, tuliko maitoa, mutta mulla kun toinen lapsi syntyi ja sain sen rinnalle, kätilö sanoi että maitoa tuli heti minkä huomasi vastasyntyneen nielemisliikkeestä ja -äänestä, ja ilmeisesti se ei ole ihan tavallista. Joka tapauksessa kätilön mielestä se oli hyvä juttu. Esikoisen synnyttyä mulla maidonnousu kesti ja kesti, tuli vain tippoja kunnes sitten ehkä viidentenä päivänä maito nousi... Lasten välillä oli kuitenkin monta vuotta väliä, mutta jostain syystä kai sitten tissit oli sitä mieltä että kokemuksesta viisastuneena maitoa saa tällä kertaa tulla ajoissa. Että onnea vauvallesi, saa mahan täyteen heti.

Nännit mulla on kyllä tummuneet jo ekassa raskaudessa ja vaalentuneet taas sitten aikanaan. Mutta en tiedä, kyllähän jotkut sanoo että maitoa voi tulla puristaessa vuosikausia imetyksen päättymisen jälkeen.

Vierailija
4/5 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta noinhan sen pitääkin olla

Vierailija
5/5 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia mut älä ainakaan ite tahallaan purista maitoa nänneistä. Alkaa tulee liian aikasin kunnolla maitoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi