Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko bangkokissa elää 20 e kuussa vuokra?

bangkokiiin muutan
27.11.2017 |

eräs harri joka tuli vastaan bangkokissa kadulla, sanoi että maksaa 20 e kuussa vuokraa jonkun kanssa puokkiin bangkokissa jossain päin, sanoi olevansa rovanniemeltä ja jäänyt thaimaahan asumaan , ryyppää vaan elääkseen

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi vähän parempi stoori seuraavalla kerralla.

Ei Thaimaahan noin vain jäädä asumaan. Tarvitaan oleskelulupa. Sitä ei persaukisille myönnetä.

Vierailija
2/18 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elää, jos ei torakat haittaa. Sitä paitsi siellä tarkenee nukkua ulkonakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksi vähän parempi stoori seuraavalla kerralla.

Ei Thaimaahan noin vain jäädä asumaan. Tarvitaan oleskelulupa. Sitä ei persaukisille myönnetä.

Eihän teoriassa Suomeenkaan...

Vierailija
4/18 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no harri sen nimi oli, ehkä se käy välillä jossain Laosissa ja saa uuden viisumin tai sitten on jääänyt maahan laittomaksi

ei se peruskalja sielä thaimaassa ole edes halpaa

puolen litran oluen sat kaupasta ehkä 80 bahtilla eli se on jo 1,20 e

pubista 100 bahtia eli se on jo yli 2 e

tosi alkkiksett juovatkin jotain halpaa viinaa joka tappaa kyllä tarkasti ihmisen ruumista

ei ole sama tyyppi kuin tää tuomas

https://www.is.fi/viihde/art-2000000916182.html

Vierailija
5/18 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka alivuokraisi 66 neliön asuntoni täältä vantaalta, ei siis oma, hp 800e sisältää netin, ehto että itse saan pitää asunto tuen ja kelasossun tuet ja tänne muuttaa joku asumaan vaikka 6 kkdeksi, voisin lähtee Aasiaan

Vierailija
6/18 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pogues rallattaa kirjoitti:

kuka alivuokraisi 66 neliön asuntoni täältä vantaalta, ei siis oma, hp 800e sisältää netin, ehto että itse saan pitää asunto tuen ja kelasossun tuet ja tänne muuttaa joku asumaan vaikka 6 kkdeksi, voisin lähtee Aasiaan

-Useimmissa vuokrasoppareissa alivuokraus on kielletty

-Jos joku muuttaa luukkuun alivuokralle, niin hänen pitää ilmoittaa se maistraattiin. Parhaimmassa tapauksessa Kelasossu luonnollisesti olettaa teidän olevan avopari (muuttajan sukupuolesta riippumatta).

-800e/kk vuokraa ei hullukaan maksa jos pitäisi suostua tuollaiseen järjestelyyn

Vierailija
7/18 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kambutseassa mulle tarjotttiin koko ajan huoria ja huumeita kadullal ja ravintoloissa missään ei saanut olla rauhassa, kaikki oli myynnissä, myös tarjoilijat olivat usein huoria

Vierailija
8/18 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en näe mitään syytä asua Suomessa varsinkaan talviisin ,työttömänä siis, joku laos vois olla ok, tosin paskaa se yksin olo on kaikkialla, mutta jos sieltä ottas vaimon

Vierailija
9/18 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka nuori pimutsu lähtisi minun 45 vuotiaan miehen kanssa kevääksi Aasiaan? täällä on tylsää, voidaan mennä Australiaankin serkkujeni luo

Vierailija
10/18 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on kamat jossain yösäilössä niin voit nukkuavaikka riippumatossa biitsillä. Ruokaa saa 1-3€ kadulta kun tietää hoodit. Vain idiootti Thaimaassa nukkuu muuala kuin bungaloveissa ja riippumatolla, silloin kun sää sen tiettty sallii. Käärmesviina ei paljoa maksa, mutta se on kyllä niin hirvittävää evästä, jotta muisti menee ja heräät sit ladyboyn kainalosta. Mut ihaniahan ne on <3

Vierailija
11/18 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

toin tuota käärmesviinaa pullon 2 v sitten, olin 3 kk reissussa, maksoi 10 dollaria pullo, sisällä kobra ja skorpionio, ostin kamputseasta. join sen pois, aamulal kobran maku ja mullan maku suussa.

antakaa rahaa niin teen dokumentin ja matkusta aasiassa kevään, mitähän maksas jos vuokraisi täältä stadista vaikka varaston jonne kamat? luulen että se maksaa melkein yhtä paljon kuin vuokra, kun saan sossun tukea asuntoon eli jotain 400 e maksan itse vuokraa ja tukien kautta jää se 500 e kuussa käytettäväksi

Vierailija
12/18 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaako mitään varastoa vuokrata kun se maksaa ainakin 100 e kuussa! ei baby ei

mahtuuko 3 neliöön edes mitään! 5 n on jo 160 e

https://www.kotivarasto.fi/hinnasto/

Vierailija
13/18 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Jos joku muuttaa luukkuun alivuokralle, niin hänen pitää ilmoittaa se maistraattiin. Parhaimmassa tapauksessa Kelasossu luonnollisesti olettaa teidän olevan avopari (muuttajan sukupuolesta riippumatta).

-800e/kk vuokraa ei hullukaan maksa jos pitäisi suostua tuollaiseen järjestelyyn

Joku joka tarttee työn takia kakkoskämpän?

Vierailija
14/18 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 90-luvulla 4 talvea Thaimaassa.

Ostin asunnon 25 vuotiaana ja vuokrasin sen niin että asuin itse olohuoneessa elokuun ja syyskuun , lokakuussa lähdin ja Vapun aikaa tulin takas.

4 vuotta mulla oli opiskelija, joka asui siitä kun yliopisto alkoi siihen kun keväällä luennot loppuivat.

Asui muka kimppakämpässä Riihimäellä, sai asumistuet siihen ja mulle maksoi pimeänä.

Jätti aina kaikki tavarat kesän , sitten taas asuttiin pari kk kimpassa ja sitten lähdin.

Minä taas olin yksityisellä töissä. Tein töitä väh 10 h päivässä, 6-7 h päivässä, ja sitten ne vapaatunnit siirrettiin talvelle . Jos tein 10 h, siirtyi 2 h pankkiin, mutta sen jälkeen alkoi tulemaan 50 ja 100% korvauksia ja kaikkia lepoaikaa jne. Kun teki 3 vkoa 12 h sai kk vapaata, tai jotain sinnepäin.

Mutta aina sain noi tunnit täyteen helposti. Sain koko vuoden sen perus kk palkan ja vuokraa sain en muista enää, mutta tarpeeksi ja sillä elin. Vuokralainen maksoi mulle muistaakseen 3000 markkaa kuussa ja kaikki laskut mitä mulle tuli. Sähkö. Ainakin. Mulla meni suoraveloituksena laina ja yhtiövastike.

Jotain jäi palkasta noiden jälkeen, mutta pärjäsin loistavasti sillä vuokrarahalla.

Ystäväni sisko oli silloin Aurinkomatkoilla oppaana ja paikallisen miehen kanssa naimisissa. Asuin jonkun sukulaisen asunnolla ja pelkästään hengailin, kävin syömässä , matkustin maata halvi, opiskelin kieltä. Ja Laosissa hain passiin leiman ja taas tervetuloa 90 päiväksi.

Siellä oli paljon rinkkamatkustajia. Mulla on sellainen muistikuva, että olisin maksanut tuhat markkaa siitä Bangkokin huoneesta .

Ei oo montakaan viikkoa, kun metrossa pari jutteli thaita keskenään ja ymmärsin vähän. Heti kiinnostuivat, mutta en enää osannut puhua, mutta ymmärsin.

Sitten kaikki loppui. Töissä ei enää voinut tehdä varastoon tunteja, alivuokralainen valmistui,

Mukavaa aikaa.

Syöminen oli halpaa ja hyvää ja lihosin aina hirveesti, joku 10 kg helposti. Sitten taas laihduin kun tein paljon töitä Suomessa.

Vierailija
15/18 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin räpsähtänny mania päälle....?

Vierailija
16/18 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timppako se siellä haaveilee taas? Olenkin miettinyt saitko junahommasta miljoonia,mutta et sit kai..

Vierailija
17/18 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku joka tarttee työn takia kakkoskämpän?

Tuskinpa. Jos tarttee työn takia kakkoskämpän, niin Vantaalta saa halvemmallakin.

Ja asuinosoite taitaa kuitenkin olla syytä ilmoittaa postille ja maistraattiin (tilapäinen asuminen)

Vierailija
18/18 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

saispa luotettavan venäläisenn tatjaanan tänne vuokralaiseksi! pois täältä talveksi auttakaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi