Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan niin paljon miehen kosketusta, että halkean kohta!

Vierailija
27.11.2017 |

Meillä on seksielämä täysin kuollut! Olemme avioliitossamme kuin kavereita. Emmekä edes mitään erityisen hyviä kavereita. Jo vuosia on mennyt huonosti muttei miestä ole kiinnostanut korjata tilannetta yhdessä tai erikseen. Ongelma ei ole vain seksissä vaan tuntuu ettei mikään ole kunnossa. Jossain vaiheessa tajusin ettei miestä kiinnosta antaa minulle suuseksiä tai harrastaa seksiä minun suosikkiasennoissani. Vähitellen lakkasin antamasta suihin ym ja kaikki "extra" jäi pois. Nykyään seksiä on vain parin kuukauden välein kymmenen minuuttia (?) lähetyssaarnaaja-asennossa. Tämä tuntuu olevan miehelle täysin ok! Ostin joskus seksileluja ym, mutta miestä ei kiinnostanut mikään. Hänen mielestään ne oli turhia tai jotenkin tiellä. Hänelle riittää, että saa tyhjennettyä kassit edes joskus. Itse janoan kosketusta ja inhohimoa!

Pelkään, että petän miestäni vielä jossain vaiheessa, koska seksielämämme on niin huonoa. Joku tietysti kysyy, että miksen tee mitään, mutta en minä voi aikuista miestä pakottaa antamaan suuseksiä tai osoittamaan mitään intohimoa minua kohtaan. Mies sitä paitsi tykkää juuri sellaisista asennoista, joissa en voi edes itseäni sormeilla sujuvasti. Vaikka seksiä satunnaisesti onkin, se ei tyydytä minua lainkaan. Välillä tuntuu, että haaveilen seksistä jokaisen vastaantulijan kanssa. Inhoan itseäni, koska tällainen kiimainen haaveilu ei ainakaan helpota tilannetta! Vielä vähän aikaa sitten pystyin unohtamaan koko seksuaalisuuteni, eikä tilanne häirinnyt. Ajattelin, että asiat ovat ihan ok. Enää en kestä!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun se oiskin vaan se "täytteen" kaipuu, nii ois helppoa. Mutta mulla on ikävä kokonaisvaltaista rakkautta ja intohimoa ja siihen se kova kalu päälle.

Kyllä se on mahdollista. Valitkaa ne miehenne paremmin. Jatkuvasti näkee kaupassa pariskuntia miltä puuttu liekki suhteesta. Ihan kuin veli ja sisko olisivat parisuhteessa.

Vierailija
22/24 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vanha olet AP ja missä päin asut?

Tälläinen AP on varattu mulle, ei sulle!

Jaetaan AP vuoroviikoin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kosketuksen/seksin kaipuu häviää ajan mittaan. Olen ollut 16 vuotta yksin, en enää edes muista miltä kosketus tuntuu. Seksistä puhumattakaan. T. N55

Vierailija
24/24 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vanha olet AP ja missä päin asut?

Tälläinen AP on varattu mulle, ei sulle!

Jaetaan AP vuoroviikoin?

Sopii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi