Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan niin paljon miehen kosketusta, että halkean kohta!

Vierailija
27.11.2017 |

Meillä on seksielämä täysin kuollut! Olemme avioliitossamme kuin kavereita. Emmekä edes mitään erityisen hyviä kavereita. Jo vuosia on mennyt huonosti muttei miestä ole kiinnostanut korjata tilannetta yhdessä tai erikseen. Ongelma ei ole vain seksissä vaan tuntuu ettei mikään ole kunnossa. Jossain vaiheessa tajusin ettei miestä kiinnosta antaa minulle suuseksiä tai harrastaa seksiä minun suosikkiasennoissani. Vähitellen lakkasin antamasta suihin ym ja kaikki "extra" jäi pois. Nykyään seksiä on vain parin kuukauden välein kymmenen minuuttia (?) lähetyssaarnaaja-asennossa. Tämä tuntuu olevan miehelle täysin ok! Ostin joskus seksileluja ym, mutta miestä ei kiinnostanut mikään. Hänen mielestään ne oli turhia tai jotenkin tiellä. Hänelle riittää, että saa tyhjennettyä kassit edes joskus. Itse janoan kosketusta ja inhohimoa!

Pelkään, että petän miestäni vielä jossain vaiheessa, koska seksielämämme on niin huonoa. Joku tietysti kysyy, että miksen tee mitään, mutta en minä voi aikuista miestä pakottaa antamaan suuseksiä tai osoittamaan mitään intohimoa minua kohtaan. Mies sitä paitsi tykkää juuri sellaisista asennoista, joissa en voi edes itseäni sormeilla sujuvasti. Vaikka seksiä satunnaisesti onkin, se ei tyydytä minua lainkaan. Välillä tuntuu, että haaveilen seksistä jokaisen vastaantulijan kanssa. Inhoan itseäni, koska tällainen kiimainen haaveilu ei ainakaan helpota tilannetta! Vielä vähän aikaa sitten pystyin unohtamaan koko seksuaalisuuteni, eikä tilanne häirinnyt. Ajattelin, että asiat ovat ihan ok. Enää en kestä!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyr"änhimo siis yllätti leidin.

Vierailija
2/24 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko läski?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Yritin 10 vuotta. Sitten rakastuin toiseen ja petin. Tuo on oikeasti vakava tilanne.

Vierailija
4/24 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko läski?

En. Miten tämä liittyi mihinkään?

ap

Vierailija
5/24 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä kysyy baarista halukkaita olemaan sun kanssa, varmasti löytyy.

Vierailija
6/24 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin myös täytettä sisääni niin että tuntuis et halkeen. Oikeeta miestä, ei muovia. Mut ei..

Vierailija
7/24 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pyydä toki joku halkaseen sun lihis.

Vierailija
8/24 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlainen kosketuksen kaipuu ollut vuosikausia. Lopulta odottamiseen sitten ”turtuu”, valitettavasti.

Vierailija
9/24 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa. Itse elin avioliitossa, jossa en sietänyt miestäni ja oli ok, että hän kävi vieraissa, koska hän ei halunnut erota vaikka en sietänyt häntä ja silleen.. Ollaan eottu.

Puhu asiasta miehesi kanssa ja kerro miten asiat on ja että ellei hän halua tyydyttää sinua, niin onko ok, että joku toinen tekee sen.

Jos se ei ole ok, niin voit kertoa että sitten mikään ei ole ok.

Vierailija
10/24 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin jullikkaa niin että toosa räjähtää.

Vierailija
11/24 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tunne. Yritin 10 vuotta. Sitten rakastuin toiseen ja petin. Tuo on oikeasti vakava tilanne.

En missään nimessä halua pettää miestäni! Jotenkin haluan uskoa, että tilanne olisi vielä korjattavissa. Pettämällä rikkoisin avioliiton lopullisesti.

ap

Vierailija
12/24 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama joskus, olen tosin 25v mies itsekin enkä ole tällä hetkellä suhteessa. Saatan katsoa jotain miestä junassa ja ajatella että toihan ois kiva. Onneksi nämä ihmiset eivät ole tähän mennessä huomanneet tätä katsetta tai lukeneet ajatuksiani :D tarkoitus ei ole katseen voimalla ahdistella ketään. Sitä vaan välillä' uppoutuu omaan ajatukseensa.

Vierailija
13/24 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kyynel. Itse olen 45v ja poikuus tallella. En oo koskaan seurustellut tai edes suudellut. Arvaa tuntuuko musta pahalta....

14/24 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aika ikävä tilanne ap, ja suhde ei kyllä ole kunnossa. Jos mies ei halua, tai ole kykenevä, keskustelemaan siitä miten hän kokee suhteen ettekä löydä yhteisesti selitystä nykyiselle tilanteelle, niin pidän suhteen kariutumista todennäköisenä.

Itse koen että ongelmat seksin suhteen johtuvat jostain ongelmasta parisuhteessa, joka sitten esittäytyy haluttomuutena, pettämisenä tms. Sanonnan mukaan seksin osuus on 20% toimivasta ja 80% ei-toimivasta parisuhteesta.

Vierailija
15/24 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vanha olet AP ja missä päin asut?

Vierailija
16/24 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. En enää tiedä mitä teen. Olen yrittänyt jättää mieheni kaksi kertaa mutta aina se tihrustaa itkua ja selittää asiat hyviksi.

Olen idiootti... haluan pois tästä tilanteesta mutten löydä voimia itsestäni tekemään sitä.

Vierailija
17/24 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa jaa, ihan kun tämä olisi jokin ongelma. Kyseessä on vain naisellinen käytös joka yleistyy parasta ennen päivämäärän asettamisen jälkeen. Älä vingu nainen.

Vierailija
18/24 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkiä kysyy baarista halukkaita olemaan sun kanssa, varmasti löytyy.

Miksi ottaa baarista joku alkoholille haiseva apina kun voi ottaa nuoren päihteettömän miehen joka pitää itsestään huolta ja haluaa tuottaa naiselle nautintoa?

T: SexBoy

Vierailija
19/24 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vanha olet AP ja missä päin asut?

Tälläinen AP on varattu mulle, ei sulle!

Vierailija
20/24 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se oiskin vaan se "täytteen" kaipuu, nii ois helppoa. Mutta mulla on ikävä kokonaisvaltaista rakkautta ja intohimoa ja siihen se kova kalu päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi